مطالب آزاد

مطالب آزاد برای عموم مردم

۲۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آب تصفیه کن

پمپ آب

چند نو پمپ آب وجود دارد یکی از آن ها پمپ آب خانگی است نو های دیگر کار این دستگاه این است که فشار آب را زیاد تر کند. و بستگی خواصی ندارد طوری که هرچه قدر شما اتصالات به آب داشته با شید مثل حمام و شیر ها و هر جایی که با آب کار کند شما آبی پر فشار را در خانه خود خواهید داشت. غیر از آن باید بدانید پمپ آب برای خالی کردن آب استخر و انبار و جا به جایی آب و..... هم استفاده می شود. و اگر خواهن به خرید پمپ آب هستید باید بر اساس میزان مصرف تان آن را انتخاب کنید. اگر مشتاق به خریدن این محصول هستید با ما در ارتباط باشید و آن را خریداری کنید.

 

دوزینگ پمپ

کار دوزینگ پمپ این است که مقدار دقیق پمپاژ را بگویید و آن را انجام دهد. این دستگاه بسیار کاربرد متفاوتی در کشاورزی و صنایع و کار های پزشکی و.... این دستگاه ها بسیار کوچکند و بیشتر روی متور های الکترنیکی و موتر های هوا وجود دارد. این پمپ ها توسط کنترل کننده های خارجی و یا کنترل کننده پمپ داخلی  کنترل می شود که میزان کار کردنش را معلوم می کند. اگر مشتاق به خرید دوزینگ پمپ هستید با ما در تماس باشید و تا برای شما آن محصول را فراهم کنیم واتر کو در تلاش است تا مشتریانش را راضی نگه دارد و پیشرو باشد.

 

پمپ

پمپ وسیله ای است که به روش مکانیکی مایعات را جا به جا می کند پمپ ها کاربرد های و نو متفاوتی دارد. پمپ به سه قسمت تقسیم می شود که آن ها بالا برنده و جا به یی و گرانشی که هر کدام کار های متفاوتی انجام می دهد. کارخانه واتر کو یکی از بهترین ها در ارائه پمپ و محصولات دیگر است. اگر خواهان محصولات ما هستید با ما در تماس باشید تا ما محصولی را که می خواهید را برای شما فراهم کنیم واتر کو در سعی است که بهترین ها را به مشتریانش ارائه کند و دنبال این باشد که شما ها را راضی از خرید نگه دارد.

 

آب شرین کن

آب شرین کن وسیله ای است که برای شیرین کردن آب استفاده می شود مثل آب های دریا و آب های رود ها و حتا برای تصفیه آب چاه فاضلاب هم استفاده می شود برای این کار آب شرین کن املاح آب را از آن میگیرد مثل نمک و.... از این آب ها برای مصرف برای خوردن و برای آبیاری استفاده می شود جارب است بدانید که بسیاری از زیر دریایی ها و کشتی آب شرین کن دارند و از آن برای خود استفاده می کنند. اگر مشتاق به خریدن آب شرین کن هستید با ما تماس بگیرید و برای خرید آن به ما سفارش دهید تا ما برای شما آن را فراهم کنید واتر کو پیشرو در به دست آوردن رضایت مشتری.

 

موتور آب

موتور آب دستگاهی است برای جا به جایی آب است. و دستگاهی است که برای بیشتر مایعات دیگر هم استفاده می شود که بر اساس دهانه های ورودی و دهانه های خروجی دسته بندی می شود و به فروش میرسد از این دستگاه بنزینی و دیزلی وجود دارد دهانه موتور آب از 2 اینچی تا 4 اینچی است اینها فرغی ندارند وفقط از طریق دهانه فرق می کند ولی دستگاهی که دهانه 4 اینچی دارد از موتور قوی تری برخوردار است. اگر خواهان به خرید این محصول هستید باما تماس بگیرید و سفارش دهید تا ما برای شما فراهم کنیم واتر کو پیشرو در به دست آوردن رضایت مشتری.

 

آب تصفیه کن

آب تصفیه کن وسیله ای است که برای تصفیه آب استفاده می شود این وسیله برای تصفیه آب های درایا ها و رود ها و حتا آب های چاه فاضلاب هم استفاده می شود و برای این تصفیه چند نو روش وجود دارد. از این آب ها برای خوردن و آشامیدن و آبیاری گیاهان  استفاده مشود. جالب اس  بدانید که خیلی از کشتی ها و خیلی از زیردریایی ها در دریا همراه با خود یک آب تصفیه کن دارند برای استفاده خود و آوردن  با خود. اگر خواهان به خریدن این محصول هستید با ما تماس بگیرید تا برای شما فراهم کنیم  واتر کو پیشرو در کسب رضایت مردم.

 

تصفیه آب

امروزه آب در ایران و جهان کم شده است و برای همین خیلی از افراد و کشور ها به این فکر هستند که با دستگاه تصفیه آب   مورد نیاز خود را فراهام کنند و خیلی از آن ها این کار را انجام دادند و توانسته اند به چیزی که می خواهند برسند کار این دستگاه ها این است که آب های دریا ها و رود ها  و حتا آب چاه های فاضلاب ها را تصفیه کند این نو آب برای نوشیدن و آبیاری گیاهان مناسب است و هر کاری که با آب های معمولی انجام می دهیم با این آب هم می توانیم انجام دهیم. برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

 

اسموز معکوس

اسموز معکوس یکی از روش ها یی است است که برای تصفیه کردن آب استفاده می شود همان طور که می دانید سالانه خیلی آب به هدر می رود و باعث این میشود که آب درکشورمان کم شود و برای همین خیلی ها به این فکر هستند که کاری انجام دهند تا این آب ها از بین نرود یکی از این روش ها این است که آب های استفاده شده را دوباره استفاده کرد در روش اسموز معکوس که آب های دریا ها و رود ها  و حتا آب چاه های فاضلاب ها را تصفیه می شوند. برای خرید این دستگاه با ما تماس بگیرید تا برای شما فراهم کنیم.

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

ویپ در اصفهان

ویپ در اصفهان

ویپ در اصفهان  و دیگر شهرها به دلیل امکانات ارتباطی بالایی که دارد در مراکز مختلفی از جمله شرکت های خصوصی و نیمه خصوصی، کارخانه های خصوصی و نیمه خصوصی و دولتی و دیگر مراکز بسیار رایج شده است. کار کردن این سیستم با اینترنت و امکان دسترسی کاربران تعریف شده به سیستم و اطلاعات و کم هزینه تر شدن مخارج ارتباطی یکی از دلایل محبوبیت ویپ در اصفهان و حتی دیگر شهرها است.

 

VOIP  در اصفهان

امروزه تلفن های سلولس و اینترنتی به دلیل امکانات بالا و هزینه های کمی که دراد بسیار معروغف شده اند یکی از این ها VOIP  در اصفهان و دیگر شهرها است. امکان کال بک، مدیریت متمرکز بر کلیه اطلاعات، امکان پشتیبانی، ضبط تمامی مکالمات و استفاده این موارد و دیگر موارد تنها بوسیله اینترنت امکان استفاده دستگاه حتی در زمان قطعی برق از جمله مواردی است که می توان برای این خدمات ارائه کرد. VOIP  در اصفهان و دیگر شهرها به عنوان وسیله محبوب و پرکاربر ارتباطی در بیشتر شرکت ها و کارخانه های، خصوصی، نیمه خصوصی و دولتی بسیار محبوب شده است.

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

دستگاه نان بستنی

دستگاه نان بستنی:

باوجود نیاز های کشور و بالا بودن هزینه هایی که دستگاه نان بستنی وارداتی داشت ازاین رو متخصصان ایرانی کوشیدند که با کمترین هزینه های موجود دستگاه نان بستنی را در داخل تولید کنند.انجام چنین کاری موجب پایین آمدن هزینه خرید دستگاه و افزایش اشتغال جوانان ایرانی شد.

 

دستگاه نان بستنی بیسکویتی:

به دلیل استقبال زیاد مردم از نان بستنی، شرکت ها به فکر تنوع در این حیطه افتادن و دستگاه نان بستنی بیسکویتی بهترین ایده آنها بود.از این رو دستگاه نان بستنی بیسکویتی تبدیل به یکی از دستگاه های پردر آمد شد. با روی کار آمدن این نوع دستگاه ها اکثر تولید کنندگان تمایل به تعوبض ئستگاه های قدیمی خود نمودند.

 

دستگاه نان بستنی قیفی:

دستگاه نان بستنی قیفی با تولید نان های قیفی که به دلیل ظاهری کاملا متفاوت با سایر نان بستنی ها دارد بیشتر مورد علاقه کودکان در جامعه است دستگاه نان بستنی قیفی جز قدیمی ترین دستگاه های نان بستنی است. که در بازار عرضه شده. قدیمی بودن این دستگاه ها هیچ گاه باعث خارج شدن آنها از رده دستگاه های پر کاربرد نشد. بلکه محصولات تولیدی تبدیل به خاطره ای نوستالژیک در جامعه شد.

 

دستگاه نان بستنی رول کن:

برحسب استقبال بیشتر مردم از بستنی و پیشرفت تکنولوژی و تنوع طلب بودن  کارخانه ها دستگاه نان بستنی رول کن وارد بازارشد. از بهترین خاصیت های  دستگاه نان بستنی رول کن می توان به رول کردن نان بستنی اشاره کرد.

این دستگاه ها در تنوع و کیفیت های مختلف تولید می شوند که هر شرکت باید حسب نیاز خود یکی را انتخاب نماید.

 

دستگاه پخت نان جو:

نان جو از دیر باز مورد اهمیت بوده است و از همین رو دستگاه پخت نان جو روی کار آمد. رو دستگاه پخت نان جو در خانه به ما این امکان را می دهد که در خانه یا یک محیط کوچک شروع به کسب در آمد کنم.

مشکلات ساخت تنور های قدیمی پخت نان موجب استقبال بی نظیر جامعه از استفاده از دستگاه ها به جای تنور های گلی قدیمی است.

 

 

دستگاه پخت نان سنگک:

نان سنگک به دو روش سنتی و دستگاهی پخت میشود. به دلیل استقبال مردم و دشوار بودن بودن مدل سنتی متخصصان دستگاه پخت نان سنگک را به بازار عرضه کردند. دستگاه پخت نان سنگک بر عکس باورها به دلیل مزیت های فراوانی که داشت  در یک بازه زمانی بازار فروش خوبی پیدا کرد.

 

 

خرید نان بستنی:

نان بستنی چیزی است که بیشتر مردم دوست دارند چون با آن می شود خیلی چیز های خوشمزه ای درست کرد و خورد مثلا با بستنی می توان با آن حلوا و شیرینی درست کرد و در مجالس استفاده کرد. خرید نان بستنی در کافی شاپ ها برای تزینات استفاده میشود همچنین برای بچه ها مقوی است و آن ها خیلی نان بستنی را دوست دارند. باوجود این همه کاربرد خرید نان بستنی برای بستنی فروشان الزامی است.

 

 

 

 

 

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

قطعات ایران رادیاتور در شیراز

گروه صنعتی ایران رادیاتور به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع رادیاتورهای آلومینیومی، پکیج شوفاژهای دیواری در خاورمیانه است.اکنون در اواسط راهی که هدف گذاری شده هستیم و امیدواریم با همکاری و همت والای پرسنل صادق، سخت کوش و نظرات متخصصان و تشویق دست اندرکاران در همه سطوح بتوانیم با کارآفرینی های بیشتر، خدمات افزون تری را ارائه نماییم. از همین رو قطعات ایران رادیاتور در شیراز را راه انداری کردیم.تنوع قطعات ایران رادیاتور در شیراز امداد پکیج شیراز تنها شرکت شناخته شده محسوب می شود که قطعات  پکیج تک مبدل و پکیج دو مبدل تولید کرده و دارای بیشترین ظرفیت های موجود در بازار می باشد.

 

قطعات پکیج شوفاژدیواری در شیراز

قطعات پکیج شوفاژ دیواری در شیراز یکی از کارآمد ترین وسایل موجود در هر خانه ای است.کارآمد بودن پکیج ها از این بابت است که بسته به مدل انتخابی شما، توانایی کاهش مصرف انرژی گرمایشی را در منزل شما تا چیزی حدود ۲۰ % کاهش می دهد. وبه برحسب نیازما  قطعات پکیج شوفاژدیواری در شیراز را تولید کردیم که قطعات آن شامل:برد کنترل - حسگرهای پکیج - قطعات مجری فرمان -  قطعات مکانیکی هستند.

 

خرید قطعات شوفاژ در شیراز

شوفاژ هم مثل دیگر لوازم دارای قطعات متنوعی است. معمولا شوفاژها مثل یک موتور خانه کوچک در خانه عمل می کنند. گهگاهی این موتور خانه های خانگی نیاز به تعمیر و تعویض قطعه دارند. در حال حاضر یکی از بهترین مجموعه هایی که به تولید این قطعات مشغول است امداد پکیج است. برای خرید قطعات شوفاژ در شیراز می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید. البته این مجموعه پذیرای دیگر سفارشات مشتریان خود از شهرهای دیگر هم هست. به دلیل سرویس کردن دوباره سیستم ها در فصل پاییز و زمستان، بیشترین فصل برای خرید قطعات شوفاژ در شیراز و دیگر شهرهای ایران معمولا اوایل فصل پاییز است.

 

 

قطعات پکیج در شیراز

همین طور که می دانید باورود به فصل سرما اولین دغدغه ی مردم سیستم گرمایشی منازل است که بهترین روش آنها پکیج است. همانگونه که میدانید پکیج ها در دو نوع دو مبدل و تک مبدل تولید و به بازار عرضه می شوند.از همین رو بعضی از شرکت ها ازجمله شرکت امدادپکیج دست به تولید قطعات پکیج در شیراز  زدند. شرکت امداد پکیج بابهره گیری از دستگاه های پیش رفته توانسته اند قطعات پکیج در شیراز را تولید کنند. 

 

فروش قطعات پکیج در شیراز

پکیج شوفاژدیواری:دستگاهی است که به جای موتورخانه مرکزی توانایی تأمین همزمان آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ برای هریک از واحدهای آپارتمان یا ویلاهارا دارد. پکیج دیواری می توان به راحتی به جای یک کابینت دیواری نصب کر به همین خاطرپکیج ها در بین مردم محبوب شدن. وما برای رفاه حال شما مشتریان فروش قطعات پکیج در شیراز  را راه اندازی کردیمشرکت امداد پکیج شیرازدست به تولید قطعات زیر زده: برد پکیج -  وریستور  - فلوسویچ یا کلید جریان - برد جرقهشیرسه طرفه پمپ خطی یا پمپ سیرکولاسیون - شیر پرکن پکیج - شیر تخلیه ی آب مدار NTCگرمایشیا سنسور حرارتی مدار آبگرم مصرفی - شیر اطمینان - گیج دما و فشار - ترموستات دود یا سنسور دود- منبع انبساط دیافراگمی NTCیا کلید حرارتی مدار گرمایش شیر هواگیری اتوماتیک vent Air - سیستم ضد یخ زدگی پکیج frez Anti وما بعد از تولید توانسته ایم در امر فروش قطعات پکیج در شیراز جزء بهترین تولید کننده ها در این راستا باشیم.

 

امداد پکیج شیراز

امداد پکیج شیراز بعنوان یکی از تامین کنندگان اصلی قطعات پکیج در ایران جهت رفاه حال تکنیسین ها و سرویسکاران پکیج های بوتان, ایران رادیاتور, ایساتیس, آریستون, تاچی, ... سعی دارد تمامی قطعات مورد نیاز ایشان را تامین نماید تا هیچ پکیجی بدون قطعه و بدون سرویس باقی نماند.تنوع قطعات: امداد پکیج شیراز تنها شرکت شناخته شده محسوب می شود که قطعات  پکیج تک مبدل و پکیج دومبدل تولید کرده و دارای بیشترین ظرفیت های موجود در بازار می باشد.

 

خرید قطعات پکیج شوفاژ دیواری در شیراز

نکات مهم درمورد خرید قطعات پکیج شوفاژدیواری در شیراز قطعات پکیج را از شرکتی خریداری کنید که دارای اعتبار و حسن شهرت باشد و توان خدمات پس از فروش حرفه ای  را داشته باشد. ما در شرکت امداد پکیج شیرازاین توانایی را داریم که با تولیدات خود بستری ایجاد کرده که شما مشتریان به توانید خرید قطعات پکیج شوفاژدیواری در شیراز را به راحتی انجام نمایید.

 

 

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

خرید سنگ قیمتی

شهاب سنگ :

شهاب سنگ یک سنگ آسمانی است که به زمین افتاده است. در واقع همه اجرام در حال حرکت در فضا که به زمین می افتند، شهاب سنگ نامیده می شوند. دست کم هر سال 100 شهاب سنگ با زمین برخورد می کنند برخی از شهاب سنگ‌ ها به اندازه‌ای بزرگ هستند که با چشم غیر مسلح در شب به شکل ستاره دنباله دار درخشان در آسمان دیده می‌شوند باتوجه به ارزش و اهمیت  شهاب سنگ   و مواد تشکیل دهنده آن و احتمال وجود فلز‌های گران قیمت، جستجوی  شهاب سنگ  یکی از کار‌های پرطرفدار برای جستجو گران در زمین است و عده‌ای  افراد سال‌ها به دنبال شکار  شهاب سنگ  در بیابان‌ها ومناطقی هستند که احتمال بارش شهاب سنگی درآن وجود دارد.

 

خرید سنگ های کلکسیونی:

از قدیم الایام ، تاجرها به دنبال گوهرهای کم یاب  می رفتند تا تمایل اشراف زادگان ثروتمند اروپا را ارضا کنند. به منظور ارضای این ذوق بیش از اندازه  ، جهانگردها و آشوب طلب ها عازم مکان های ناشناسی می شدند تا جواهرات کمیاب را برای زینت بخشیدن به لباس های سلطنتی بیابند. پرتغالی ها و بعد ها ایتالیایی ها، از سراسر اروپا به راه افتادند و از راه  روسیه به ایران آمدند و سرانجام به هند رفتند تا بزرگترین و بهترین جواهرات استخراج شده را جستجو کنند.کل این داستان ها  نشان از این دارد که انسانها از زمانهای قدیم به دنبال سنگهای زیبا بودند تا زندگی شان را با آنها آراسته نموده و مجموعه ای بی نظیر از سنگ های کلکسیونی را جمع آوری کنند. در حال حاضر نیز افراد علاقمند از سرتاسر جهان با حضور در حراجی ها و مزایده های مختلف برای خرید سنگ های کلکسیونی  به رقابت با یکدیگر میپردازند.برخی از ما زمان زیادی را برای کامل کردن کلکسیون مان اختصاص می دهیم که دلیل اصلی اش اشتیاق برای یافتن گوهرفوق العاده است.خرید سنگ های کلکسیونی یکی از سرگرمی های مورد علاقه بسیاری از افراد است.

 

 

  خرید سنگ قیمتی :

گروهی از سنگهایی می باشند که به علت زیبایی و کمیاب بودنشان ارزش خیلی بالایی دارند ودرگذشته خیلی از مردم از سنگ های قیمتی به عنوان دارو استفاده می کردند و بعضی دیگر بر این باور بودند که خرید سنگ قیمتی به آنها قدرت و شجاعت می بخشد . با سپری شدن زمان درستی یا نادرستی تمام این تصورها ثابت شد اما هیچ وقت از طرفداران آنها کم نشد. در دنیای امروز هم این سنگ ها عامل تعیین کننده ای در ثروت اشخاص و دولت ها هستند. و وکاربرد زیادی در زیبایی و پوشش دارند  . خرید سنگ قیمتی  به سبب گسترده بودن رنگ ها و طرح های آنها  کاربردهای زیادی دارند. در آن زمانها در کنار علم گوهرشناسی، شغل های متنوع و بازار پرفروشی هم در زمینه تجارت سنگ‌های قیمتی در ایران برقرار بود. از همین رو است که اغلب مردم به دنبال خرید سنگ قیمتی هستند.

 

 

سنگ های کمیاب :

وقتی درباره سنگ‌های کمیاب فکر می‌کنیم، الماس، زمرد و یاقوت عنوان کمیاب ‌ترین سنگ‌های جواهر در تمامی دنیا را به خود اختصاص می‌دهند.شاید به طور شگفت‌آوری وجود داشته باشد  تعداد زیادی از سنگ‌هایی که کمیاب‌ تر و حتی گران‌قیمت‌تر هستند.این سنگها به دلیل داشتن خواص نوری مواد بسیاردارای شهرت می باشند.در واقع سنگ‌های کمیاب  قابلیت تغیر رنگ در نورهای مختلف را دارد این تغییر رنگ کاملا مستقل از زاویه دید شما می باشد و به نوع تابش نور در محیط برمی گردد،بعضی از سنگ‌های کمیاب دارای خواصی از جمله:  به وجود آورنده حس شادی ،محافظ انسان در مقابل انرژی‌های منفی ،از بین بردن استرس و غم. به وجود آوردن انرژی مثبت ،برای درمان بی خوابی،برای تسکین و ارامش اعصاب،موجب آرامش یافتن،موجب افزایش شادی و نشاط در افراد می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

اجاره بیل مکانیکی

اجاره بیل مکانیکی

 

در ایران جا های بسیار زیادی برای اجاره بیل مکانیکی وجود دارد و به خاطر همین چون شما از انتخابتان مطمعن شوید ما به شما بارنداز را پیشنهاد می دهیم به خاطر این بارنداز را به شما پیشنهاد می دهیم که شرکتی است که برای مشتری هایش احترام زیادی میگذارد تا آن ها را راظی نگه دارد واز لحاظ های دیگر هم مناسب برای اجاره بیل مکانیکی است بیل مکانیکی برای مواقع زایادی قابل استفاده است بیل مکانیکی مناسب برای حفاری و معدن و برای نو سازی آپارتمان و خانه ها و.... استفاده میشود و باید گفت بارنداز کارخانه ای است که با کیفیت مثال زدنی اش این دستگاه ها را با کمک پرسنل توانا اش تولید می کند و به شما عزیزان اراعه می دهد تا با آن به بهترین شکل ممکن کارها تان را انجام بدهید پس با ما باشید واز ما خرید کنید.

 

بیل مکانیکی

 

بیل مکانیکی دستگاهایی است که برای خیلی جاها و مکان ها به کار میاید ومی شود با آن کارهای خیلی ها را آسان کرد و خیال خیلی ها را آسوده نگه میدارد بیل مکانیکی برای حفاری زمین و معدن ها وخراب کردن آپارتمان ها و خانه ها به کار می آید و برای همین ما بارنداز را به شما برای اجاره بیل مکانیکی پیشنهاد میدهیم چون بارنداز یکی از بهترین ها دراین کار و حرفه است و حتا با کارخانه های بزرگ داخلی و خارجی مقایسه میشود واین کارخانه این را تضمین میدهد که بهترین دستگاه ها را به شما می دهد که با زحمت و تلاش زیاد برای شما به دست آمده. شما می توانید با اجاره بیل مکانیکی به بهترین شکل کارهای تان را انجام دهید و به موفقیت و اون چیزی که می خواهید برسید.

 

شرکت بارنداز

شرکت بارنداز کارخانه ای با سابقه کاری و تجربه بالا و دارا بودن پرسنلی با تجربه و کا رایی زیاد به شما پیشنهاد میدهد که با اجاره بیل مکانیکی از ما راحت از انتخابتان باشید چون بیل مکانیکی وسیله ای است که برای کسانی که  کار های زیادی حفاری دارد مناسب است و احداف شرکت بارنداز این است که مشتریانش را راظی نگه دارد و بتواند یکی از بهتیرین ها در این حرفه و جهان شود و سعی کند تا بهترین ها را برای شما فراهم کند که هم شما و هم خود را راظی نگه دارد و باعث این شود که  شما از انتخابتان پشیمان نشوید شرکت بارنداز می خواهد تا با کارمندان و پرسنل کارآمدش به کمک خدا بتواند قله های ترقی را پشت سر بگذارد و یکی از بهترین ها در این کار و حرفه شود.

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

سنگ قیمتی

شهاب سنگ :

شهاب سنگ یک سنگ آسمانی است که به زمین افتاده است. در واقع همه اجرام در حال حرکت در فضا که به زمین می افتند، شهاب سنگ نامیده می شوند. دست کم هر سال 100 شهاب سنگ با زمین برخورد می کنند برخی از شهاب سنگ‌ ها به اندازه‌ای بزرگ هستند که با چشم غیر مسلح در شب به شکل ستاره دنباله دار درخشان در آسمان دیده می‌شوند باتوجه به ارزش و اهمیت  شهاب سنگ   و مواد تشکیل دهنده آن و احتمال وجود فلز‌های گران قیمت، جستجوی  شهاب سنگ  یکی از کار‌های پرطرفدار برای جستجو گران در زمین است و عده‌ای  افراد سال‌ها به دنبال شکار  شهاب سنگ  در بیابان‌ها ومناطقی هستند که احتمال بارش شهاب سنگی درآن وجود دارد.

 

خرید سنگ های کلکسیونی:

از قدیم الایام ، تاجرها به دنبال گوهرهای کم یاب  می رفتند تا تمایل اشراف زادگان ثروتمند اروپا را ارضا کنند. به منظور ارضای این ذوق بیش از اندازه  ، جهانگردها و آشوب طلب ها عازم مکان های ناشناسی می شدند تا جواهرات کمیاب را برای زینت بخشیدن به لباس های سلطنتی بیابند. پرتغالی ها و بعد ها ایتالیایی ها، از سراسر اروپا به راه افتادند و از راه  روسیه به ایران آمدند و سرانجام به هند رفتند تا بزرگترین و بهترین جواهرات استخراج شده را جستجو کنند.کل این داستان ها  نشان از این دارد که انسانها از زمانهای قدیم به دنبال سنگهای زیبا بودند تا زندگی شان را با آنها آراسته نموده و مجموعه ای بی نظیر از سنگ های کلکسیونی را جمع آوری کنند. در حال حاضر نیز افراد علاقمند از سرتاسر جهان با حضور در حراجی ها و مزایده های مختلف برای خرید سنگ های کلکسیونی  به رقابت با یکدیگر میپردازند.برخی از ما زمان زیادی را برای کامل کردن کلکسیون مان اختصاص می دهیم که دلیل اصلی اش اشتیاق برای یافتن گوهرفوق العاده است.خرید سنگ های کلکسیونی یکی از سرگرمی های مورد علاقه بسیاری از افراد است.

 

 

  خرید سنگ قیمتی :

گروهی از سنگهایی می باشند که به علت زیبایی و کمیاب بودنشان ارزش خیلی بالایی دارند ودرگذشته خیلی از مردم از سنگ های قیمتی به عنوان دارو استفاده می کردند و بعضی دیگر بر این باور بودند که خرید سنگ قیمتی به آنها قدرت و شجاعت می بخشد . با سپری شدن زمان درستی یا نادرستی تمام این تصورها ثابت شد اما هیچ وقت از طرفداران آنها کم نشد. در دنیای امروز هم این سنگ ها عامل تعیین کننده ای در ثروت اشخاص و دولت ها هستند. و وکاربرد زیادی در زیبایی و پوشش دارند  . خرید سنگ قیمتی  به سبب گسترده بودن رنگ ها و طرح های آنها  کاربردهای زیادی دارند. در آن زمانها در کنار علم گوهرشناسی، شغل های متنوع و بازار پرفروشی هم در زمینه تجارت سنگ‌های قیمتی در ایران برقرار بود. از همین رو است که اغلب مردم به دنبال خرید سنگ قیمتی هستند.

 

 

سنگ های کمیاب :

وقتی درباره سنگ‌های کمیاب فکر می‌کنیم، الماس، زمرد و یاقوت عنوان کمیاب ‌ترین سنگ‌های جواهر در تمامی دنیا را به خود اختصاص می‌دهند.شاید به طور شگفت‌آوری وجود داشته باشد  تعداد زیادی از سنگ‌هایی که کمیاب‌ تر و حتی گران‌قیمت‌تر هستند.این سنگها به دلیل داشتن خواص نوری مواد بسیاردارای شهرت می باشند.در واقع سنگ‌های کمیاب  قابلیت تغیر رنگ در نورهای مختلف را دارد این تغییر رنگ کاملا مستقل از زاویه دید شما می باشد و به نوع تابش نور در محیط برمی گردد،بعضی از سنگ‌های کمیاب دارای خواصی از جمله:  به وجود آورنده حس شادی ،محافظ انسان در مقابل انرژی‌های منفی ،از بین بردن استرس و غم. به وجود آوردن انرژی مثبت ،برای درمان بی خوابی،برای تسکین و ارامش اعصاب،موجب آرامش یافتن،موجب افزایش شادی و نشاط در افراد می باشند.

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

دستگاه روغن گیری

دانه های روغنی بسیاری در طبیعت یافت می شود که به کمک دستگاه روغن گیری می توان شیره درونی این گیاهان پر خاصیت را استخراج کرده  و مورد مصرف قرار داد. از جمله این دانه ها کنجد، تخم آفتاب گردان و ... است. دستگاه روغن گیری به دو روش پرس سرد و پرس گرم کار خود را نجام می دهد. در روش پرس گرم ابتدا محصول مورد نظر در دیگ های بخار به همراه مواد دیگر پخته شده  و سپس روغن گیری اعمال می شود. در این روش به دلیل استفاده از مواد شیمیایی در تولید نهایی روغن استخراج شده باید تصفیه شود و در کل روغن خروجی از دستگاه روغن گیری  با روش گرم  کیفیت خیلی بالایی ندارد و از نظر سلامتی هم در رده بعدی قرار می گیرد. روش دیگری وجود دارد در دستگاه روغن گیری  که به آن پرس سرد می گویند. در پرس سرد مواد افزودنی دیگری به محصول مورد نظر اضافه نمی شود.  برای همین روغن استخراجی از آن کاملا خالص  و از لحاظ سلامتی هم بهتر از روش گرم است. بیشتر افراد در هنگام خرید دستگاه روغن گیر  در منزل از روش پرس سرد استفاده می کنند. ولی در حجم صنعتی از روش گرم استفاده می شود به دلیل اینکه در روش گرم صد در صد روغن به دلیل استفاده از ماده شیمیایی استخراج می شود به همین علت کارخانه های بزرگ و صنعتی از روش پرس گرم دستگاه روغن گیر  استفاده می کنند تا محصول نهایی برایشان پر سود تر تمام شود. در حوزه بهداشت و سلامت تاکید شدید بر استفاده نکردن از روغن های بازاری و یا به اصطلاح صنعتی است. امروزه بیشتر افراد خود مبادرت به خرید دستگاه روغن گیری می کنند تا محصول طبیعی تر و خالص تر و باکیفیت تر برای مصرف در اختیار داشتهباشند و یا از فروشگاه هایی که فقط در این زمینه کار می کنند روغن مصرفی خود را تامین می کنند.

 

 

دستگاه روغنگیری

امروز استفاده بهینه از تمامی مواد خوراکی بسیار مورد کاربرد است از جمله گرفتن روغن تمام دانه ها و هسته های خوراکی و استفاده از آن ها در مصرف روزانه افراد، بخصوص روغن هایی که کمک کننده سلامت فرد باشند. با توجه به موارد ذکر شده اهمیت و لزوم دستگاه روغنگیری بیش از بیش حائز اهمیت خواهد بود. روغن های با دانه های تیره بدلیل گرما و یا گرمای حاصل در دستگاه روغنگیری را  روش گرم می گویند. البته روش دیگری هم موجود است بنام پرس سرد که متفاوت با روش قبلی است. در حال حاضر خرید دستگاه روغنگیر فقط معطوف به کارخانه ها نمی شود و کارگاه های کوچک تر حتی افرادی هم در منزل با خرید این دستگاه ها اقدام به تولید روغن و فروش آن ها می کنند این کار علاوه بر مصرف شخصی و خانوادگی افراد موجب ایجاد کسب و کارهای کوچک با فضا کمتر هم شده است ملاحظه می کنید که دیگر خرید دستگاه روغنگیر معطوف به کارخانه های چندساله و بزرگ نیست . امروزه اهمیت به سلامت بسیار بیش از بیش شده است و مسئولان حوزه سلامت بسیار بر این مسئله تاکید دارند. شاید همین مسئله خود بروی خرید دستگاه روغنگیر تاثیر بیشتری گذاشته چون تقاضا برای روغن مرغوب تر و مناسب با سلامتی بیشتر از قبل شده است. بیماری های قلبی و عروقی به دلیل شلوغی محیط و به نسبت آن آلودگی های زیاد، استرس کاری و زندگی افراد زیادتر شده است و کارشناسان حوزه سلامت بر استفاده از روغن های طبیعی تاکید بسیار دارند این روغن های طبیعی همان موادی هستند که در روش پرس سرد از دستگاه روغنگیر تولید می شوند چون فاقد هرگونه مواد شیمیایی است و همان روغن اصل گیاه یا دانه را در پایان کار داریم. البته در حال حاضر خرید دستگاه روغنگیری فقط برای تامین روغن های خوراکی نیست بلکه از ان دستگاه ها برای گرفتن روغن دانه ها یا هسته های خیلی از گیاهان دیگر هم استفاده می شود که بیشتر جنبه درمانی دارند و حتی در ماساژ ترابی نیز از این روغن ها استفاده می شود مانند روغن سیاه دانه، روغن نارگیل، روغن بادام تلخ و ......

 

 

دستگاه روغن کشی

برای تولید این روغن ها روش های سنتی و پر زحمت بسیاری استفاده می شدند که بعضا حجم محصول تولیدی برای نیاز بازار کافی نبود تا اینکه دستگاه روغن کشی کارخانه ای وارد عرصه صنعت شدند. اولین دستگاه روغن کشی در سال 1876 میلادی در آمریکا تولید شد ولی در حال حاضر کشور آلمان در این زمینه پیش رو است. قبل از استفاده از دستگاه ابتدا محصول مورد نظر برای روغن گیری برداشت شده و آشغال و دانه ها فاسد از آن جدا می شود. در مرحله بعد باید رطوبت موجود در دانه از بین رفته و دانه خشک و تمیز شده  بعد وارد دستگاه شود.در صحبت بین افراد مختلف از هر دو کلمه دستگاه روغن گیری و دستگاه روغن کشی استفاده می شود. در کل می توان گفت تفاوتی بین این دو وجود ندارد و هر دو به یک معنا است. دستگاه روغن کشی شامل بدنه اصلی، مخزن درون ریزدانه و درب آن، ظرف محل روغن ریز و ظرف تفاله، ماردون و سیلندر ماردون است. از این دستگاه برای گرفتن روغن دانه ها و هسته های مورد نظر در فضاهای هتل، آشپزخانه، داروخانه، عطاری ها می توان استفاده کرد. علاوه بر ورغن تهیه شده از این دستگاه حتی تفاله های آن هم قابلیت استفاده در پخت شیرینی ها، خورشت، سوپ و... دارد که این موارد خوددلیل بر مقرون به صرفه بودن دستگاه روغن کشی است. هر دستگاه روغن کشی کارخانه ای از دو روش برای تولید روغن مورد نیاز استفاده  می کند، پرس سرد و پرس گرم. در روش پرس گرم به دلیل اینکه روغن خارج شده دمای بالایی دارد محصول تولید شده خواص خود را از دست می دهد. بیشتر افراد تا اسم دستگاه روغن کشی را می شنوند این ذهنیت برایش پیش می آید که از این دستگاه ها فقط در کارخانه هایی با مساحت زیاد می توان استفاده کرد اما امروزه در بازار، این دستگاه  در سایز های کوچکتری  برای فروشگاه ها و حتی منازل هم در دسترس است و افراد حتی می توانند به صورت شخصی دستگاه مورد نظرشان را تهیه و روغن مصرفی خود را تولید کنند.

 

 

 

دستگاه ارده گیری

یکی از پرکاربردترین دستگاه هایی که امروزه بسیار مورد استقبال همه قرار گرفته است دستگاه ارده گیری است. کنجد از جمله دانه های مغزی است و شیره آن ارده نیز بسیار پرخاصیت با طبعی گرم در طب سنتی و اسلامی است و باعث شادابی و رفع خستگی می شود علاوه بر این  بسیار سودمند برای افراد مبتلا به کم خونی و فقرآهن است دستگاه ارده گیری دارای دو سنگ آسیاب است. با توجه به سایز و ظرفیت این دستگاه در صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی آن برای خرید دستگاه ارده گیری حتما توجه به حجم و ابعاد کار داشته باشید. در حال حاضر مغازه های کوچکی هستند که با خرید دستگاه ارده گیری اقدام به تولید این محصول کرده اند و نسبت به نوع بازاری یا به اصطلاح کارخانه ای آن فروش بهتری هم دارند به خصوص در ایام خاصی که این خوراکی خوشمزه کاربرد بیشتری دارد مانند ماه رمضان به دلیل اینکه این مغازه های کوچک تر اعتماد خریدار به اصل بودن محصول را افزایش داده است و علاوه بر آن به دلیل اصل بودن خروجی آن از دستگاه ارده گیری مزه خیلی بهتری هم خواهیم داشت. کار با دستگاه ارده گیری پیچیدگی خاصی ندارد و هر کس در هر سن، جنس و شرایطی به راحتی م یتواند از آن استفاده کند. معمولا یکسری از تولید کنندگان سی دی آموزشی تهیه و بروی دستگاه قرار می دهند تا خریداران به راحتی با کارایی آن آشنا شوند و عده ای دیگری بخش نحوه آموزش و کار دستگاه را در کنار دیگر خدمات به مشتریان خود ارائه خواهند داد.

 

دستگاه ارده

برای تهیه یک ارده تازه و خوشمزه قطعا نیاز به یک دستگاه ارده خواهیم داشت. این دستگاه دو سنگ دایره ای شکل آج دار دارد که سنگ بالایی ثابت و سنگ پایینی با سرعت می چرخد. توجه داشته باشید که ناظر دستگاه می تواند زبری و نرمی ارده را با تغییری که در فاصله بین سنگ های دستگاه ارده ایجاد می کند تنظیم نماید. دستگاه ارده، دستگاهی است که روغن  حاصل از دانه های کنجد را از هم جدا می کند. این ماده بسیار انرژی زا است و مناسب برای افراد با طبع سرد است. به دلیل وجود دانه کنجد مرغوب در ایران محصول نهایی این دانه های مفید که همان ارده است بسیار مرغوب و کم نظیر است همین امر می تواند به  جوانان جویای کار کمک کند تا  با خرید دستگاه ارده و استفاده از همان فضای موجود منزل اقدام به تولید این محصول و کم کم حتی اقدام به صادرات محصول به کشورهای اطراف هم کنند. در حال حاضر کار و تولید این محصول و محصولات جانبی آن صرفا فقط توسط کارخانه های بزرگ صورت نمی گیرد و خیلی از افراد در محیط های کوچک و با همین  دستگاه ارده در حجم کوچک اقدام به تولید خود محصول و روغن آن کرده اند . جنس و کیفیت قطعات بکار رفته در تولید این دستگاه بروی میزان روغن گیری موثر است. دستگاه ارده که دچار خوردگی می شود ترکیبات فلز نامرغوب را وارد روغن خروجی می کند که همین امر بسیار مضر است. برای همین بهتر است در هنگام خرید دقت لازم را سنجش کیفیت قطعات داشته باشید تا بتوانید دستگاه ارده مرغوب با کارایی عالی تهیه کنید. در این صورت است که محصول نهایی شما با کیفیت تر و قطعا مشتریان شما بیشتر خواهد شد.

 

دستگاه کره بادام زمینی

می توان گفت یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین خوراکی ها کره بادام زمینی است. امروزه برای در دسترس تر بودن این خوراکی خوشمزه می توان از دستگاه کره بادام زمینی استفاده کرد تا علاوه بر مقرون بصرفه بودن بتوان از طعم تازه آن هم لذت برد. کافی شاپ ها، بوفه مدارس و فروشگاه های هایپر به راحتی می توانند با در اختیار داشتن دستگاه کره بادام زمینی به جدب مشتریان خود کمک کنند. به دلیل قابلیت میکس شدن کره بادام زمینی و طعم دهندگی فوق العاده آن برای کافی شاپ ها می تواند پرسود باشد. کارکرد ساده دستگاه کره بادام زمینی  و عدم نیاز به تخصص خاص یا پیچیده می تواند فرصت کسب درآمد در زمانی کم را برای افراد ایجاد کند. دستگاه کره بادام زمینی  موتورها بسیار قدرتمندی دارد که همین موتورها و تیغه های برنده باعث تولید کره نرم و مرغوب و با کفیت می شود. در حال حاضر خرید و استفاده از دستگاه کره بادام زمینی بسیار رایج شده است دلیل آن راحتی استفاده از این دستگاه است. به دلیل اینکه استفاده از این دستگاه بسیار راحت است و مدل خانگی یا فروشگاهی آن حجم زیادی ندارد و هر فردی  به راحتی می تواند در یک محیط کوچک محصول نهایی با کیفیت تولید کرد و برای خود بازار کار مهیا کند. خیلی از کارگاه در کنار خرید دستگاه روغن گیری ، دستگاه کره بادام زمینی را هم خریداری می کنند تا پکیج محصولاتی خود را کامل تر کنند و بتوانند تمام نیاز های مشتری های خود را برآروده کنند. چون طرفداران این نوع از کره بسیار زیاد است خیلی از افراد خود بصورت شخصی اقدام به خرید دستگاه کره بادام زمینی سایز کوچک که متناسب با فضای منزل است را می کنند. تا کره بادام زمینی خالص و همیشگی را داشته باشند یکسری دیگر هم به دلیل اینکه اقدام به تهیه انواع شیرینی جات در خانه می کنند این دستگاه  را برای کار خوددر منزل خریداری می کنند.

 

 

دستگاه روغن کشی کارخانه ای

تمامی دستگاه روغن کشی کارخانه ای دو روش برای تولید روغن مورد نیاز دارند، پرس سرد و پرس گرم. در روش پرس گرم روغن خارج شده دمای بالایی دارد  و محصول تولید شده خواص خود را از دست می دهد از طرفی از ماده شیمیایی هگزان در استخراج آن  استفاده می شود به دلیل استخراج کامل تمامی روغن از آن اما  این روغن قابل مصرف نیست و باید تصفیه شود. در روش سرد دمای روغن کمتر از 45 درجه است و خواص روغن به خوبی حفظ می شود. در این روش تولید روغن بدون استفاده از مواد شیمیایی است، برای همین برای بدن بسیار مفید تر است. بهتر است قبل از اقدام برای خرید دستگاه روغن کشی کارخانه ای ابتدا هدف خود متناسب با حجم مورد نیاز مشخص کنید. در کنار حجم تولیدی طول عمر مفید دستگاه، فاصله زمانی لازم برای سرویس دستگاه، قدرت الکتروموتور، گارانتی، طراحی قطعات پرس، هم جزء  موارد مهم  است که حتما باید به آن توجه کرد. یکی از مواردی که در بین دستگاه ها تفاوت ایجاد می کند انحصاری بودن طراحی این دستگاه ها است به دلیل اینکه اکثر دستگاه ها کپی برداری از یک محصول هستند. بخاطر داشته باشید چه در دستگاه روغن گیری کارخانه ای و یا فروشگاهی و خانه ای دمای روغن استخراج شده با کیفیت روغن رابطه عکس دارند. بطوری که اگر دمای محصول نهایی بالاتر باشد کیفیت و مرغوبیت روغن کمتر است و هرچقدر این دما کمتر باشد فایده و کیفیت روغن بدست آمده بالاتر خواهد بود. توجه داشته باشید از دستگاه روغن گیری کارخانه ای  تنها برای گرفتن روغن یکسری از دانه های خاص مثل کنجد استفاده نمی شد بلکه در بسیارب موارد از این دستگاه ها برای استخراج روغن هایی گیاهی که بیشتر جنبه درمانی و استفاده در مواد بهداشتی و حتی آرایشی  دارد مانند رازیانه، سیاه دانه، بادام تلخ،اسپند و .... هم استفاده می شود. پس تولیدات این دستگاه ها می تواند زیاد و کامل کننده پکیج خریداران باشد.

 

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

سئو در اصفهان

سئو در اصفهان

قبل از توضیح  باید عنوان کنم شما برای سئو  سایت خود شما نیازمند هیچ منطقه خاصی نیستید. ولی اگر با سرچ کلمه سئو در اصفهان  به این مطلب رسیده اید در نظر داشته باشید انجام سئو در اصفهان  برای مجموعه ی ما محدود به اصفهانی ها نیست بلکه شما در هر جای ایران باشید تیم حرفه ای ما برای مشاوره آماده خدمت گزاری هستند.  اگر صاحب کارخانه، شرکت، موسسه باشید حتما با واژه سئو آشنا هستید. اگر هم با این واژه آشنا نیستید حتما پیشنهاد میکنم این مقاله را مطالعه کنید تا با بخشی از فعالیت های مربوط به این حیطه بیشتر آشنا شوید. به زبان ساده سئو یا بهینه سازی سایت بکاربردن روش هایی برای اعمال تغییر در استراتژیک سایت است بطوری که کاربر بتواند سایت را در نتایج سرچ مشاهده کند. با صحبت در رابطه با سئو در اصفهان  شما کلیه مطالب را می توانید به دیگر شهرها تعمیم دهید.نکته اول اگر هنوز برای کسب کار خود بخصوص در این دنیای دیجیتال سایتی طراحی نکرده اید. پس بهتر است هر چه سریع اقدام به این کار کنید. تیم حرفه ای ما با بکارگیری نیروهای حرفه ای و متخصص اقدم به مشاوره سئو در اصفهان  به صورت حضوری و در سایر شهرستان های دیگر به صورت تلفنی یا ویدئو کال کرده است.  بعد از اخذ مشاوره و کسب نقایص و بی نظمی های سایت خود در زمینه سئو و طراحی شما می توانید یک قدم به هر چه بهتر شدن کسب و کار خود نزدیک شوید. در نظر داشته باشید شما با مشخص کردن محدوده فعالیتی خود مشتری های نزدیک به کسب و کار خودتان را بهتر هدایت کنید حتما با خودتان فکر میکنید چگونه، بسیار راحت با seo در اصفهان، یعنی مشخص کردن کسب و کار  شهر مورد نظر و ایجاد یک سئو محلی خوب سایت شما می تواند برای ساکنان اصفهان( در این مثال) به صفحه اول نتایج بیاید. بسیار دیده شده شرکت ها و افراد سودجوی بسیاری در تمام شهر ها به اسم سئو افراد را مدت های طولانی و نامعلومی منتظر گذاشته بدون بازخورد مفید  مثبتی برای سایت آن ها، تعداد افراد متخصص و کاربلد در این زمینه بسیار محدود است پس مراقب وقت و هزینه خود باشید، خوشبختانه شرکت سئو من یکی از پرافتخارترین شرکت های سئو در اصفهان  می باشد. رضایت مشتریان عزیز ما و حجم بالای کار خود گویای این مهم است.

 

 

 

آموزش سئو در اصفهان

بدون شک بحث آموزش همیشه یک مسئله مهم و حیاتی در تمام زمینه ها است، با توجه به تخصصی بودن مبحث سئو و اهمیت تاثیر آن در کار بهتر است احتیاط کنید. قطعا آموزش سئو در اصفهان  اگر به صورت اصولی رخ دهد می تواند با تربیت درست نیروی متخصص و علاقه مند کمبود نیروی کار حرفه ای را در این زمینه جبران کند. علاوه بر این ها آموزش seo در اصفهان میتواند به مدبران کسب و کارها، آموزشگاه ها و مدیران سایت برای بهبود در روند کاری یشان و بازاریابی درست محصولات هم کمک کند. با توجه به نکات گفته شده تا بدین جا آموزش سئو در اصفهان می تواند برای متخصصین IT،  افرا جویای کار در زمینه بازاریابی اینترنتی و سئو، وب مسترها، مدیران کسب و کار و افرادی که فقط بصورت فریلنسر میتوانند کار کنند مفید باشد. باعث افتخارمان است که بگوییم مجموعه سئو من دارای بهترین آموزش سئو در اصفهان است . دلیل این مسئله جذب سریع نیروهای آموزش دیده ما به کار و موفقیت این دوستان در این زمینه است. شاید یکی از دلایل موفقیت آموزشهای مجموعه و موفقیت دوستان تحت آموش در این مرکز آموزش جامع سئو در اصفهان است. تمامی این سرفصل که به آن در ادامه تا حدودی اشاره خواهیم کرد در یک دوره و بصورت کامل ارائه خواهد شد. سرفصل های آموزشی عبارتند از: مقدمه ای بر سئو، آشنایی با الگوریتم ها،نحوه کار موتورهای جستجو، تاثیر دامنه و هاست بر سئو، عبارات کلیدی، لندینگ پیج، محتوانویسی، لینک سازی داخلی و خارجی، سئو تکنیکال و بسیاری دیگر موارد آموزشی است.

 

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

خرید سقف کشسان

 

سقف کشسان که با نام های دیگری همچون باریسول، سقف کهکشانی، سقف ستاره ای، سقف آینه ای و ... دسته ای از سقف های ثانویه است که به دلیل نوع نورپردازی و جنس به کار برده شده، شرکت تولید کننده آن و.. بنام سقف کسشان معروف است که به دلیل متنوع بودن آن خرید سقف کشسان بسیار مورد استقبال قرار گرفته شده است. به جز یکسری از اجناس تولیدی که در آن از پارچه کشسان استفاده شده است، بقیه انواع آن قابلیت عبور نور را دارا می باشند همین دلیل بسیار خوبی برای خرید سقف کشسان و استفاده ی آن در محیط های فاقد نور کافی است. البته در مدل پارچه ای آن میتوان از نورپردازی مناسب برای کمبود نور فضای بکار برده شده استفاده کرد.

 

قیمت سقف کشسان

 

برای برآورد قیمت سقف کشسان  چند عامل مهم و تاثیر گذار است. ایتدا نوع سقف انتخابی، زیرا بسته به نوع سقف انتخاب شده قطعا متریال متفاوتی هم در ساخت خود محصول و هم در نصب آن نیاز مند خواهد بود. در حال حاضر قیمت سقف کشسان  حداقل 380 هزار تومان شروع شده و تا 500 هزار تومان افزایش می یابد. این قیمت ها می تواند با توجه به نوسان قیمت ارز متفاوت باشد و زمانی که شما این مطلب را شماهده می کنید تغییر در آن رخ داده باشد پس بهتر است قبل از خرید استعلام قیمتی دیگری از محصول داشه باشید.

 

 

اجرای سقف کشسان

 

همیشه لازم است قبل هر اقدامی برای خرید محصول یکسری نکات در نظر داشته باشیم پس اگر شما هم به تازگی تصمیم به اجرای سقف کشسان کرده اید بهتر است این نکات را بخاطر داشته باشید تا بتوانید تصمیم گیری خوبی از هر لحاظ و رضایت بیشتری در پایان خرید و اجرای کار خود داشته باشید. یکی از این نکات توجه به ارتفاع است. این محصول متناسب برای سقف های کوتاه نیست به دلیل اینکه خود پایین تر از سقف اصلی قرار می گیرد. حال اگر ارتفاع مناسبی برای این کار دارید مرحله بعد برای اجرای سقف کشسان انتخاب طرح مناسب است انتخاب طرح آرامبخش و زیبا و البته مناسب با فضای بکار برده شده حال شما یک نصاب حرفه ای و خوش سلیقه برای اجرای کارتان نیاز مند هستید.

 

نصب سقف کشسان

 

شاید بتوان گفت آخرین مرحله بعد از تصمیم گیری طرح نصب سقف کشسان است. این کار نیازمند یک نصاب حرفه ای است. که بتواند زیبایی تصویر انتخابی شما را بهتر نمایش دهد. خیلی وقت ها نصاب حرفه ای حتی در انتخاب طرح مناسب فضای کاری شما هم بسیار کمک کننده است و می تواند ایده های ناب و خلاقانه ای متناسب با شناختی که از شما، فضای کاری یا زندگیتان بدست آورده، ارائه دهد.پس میتوان گفت نصب سقف کشسان نیازمند فرد متخصص با تجربه کاری خوبی است تا بتواند تصویر ذهنی شما از پایان کار را به همان شکلی که انتظار دارید به پایان برساند.

 

باریسول

 

یکی از نام های بکار برده شده برای سقف کشسان باریسول است. یکی از ویژگی های سقف باریسول که باعث جلوه بیشتر این محصول می شود، یک تکه بودن آن است. شما هیچگونه محدودیتی برای استفاده از طرح دلخواهی خود ندارید از طرفی باریسول  جز محصولات تزیینی بسیار پرکاربرد در مناطق مرطوب است به دلیل اینکه این محصول فاقد خاصیت تخریب در این شرایط آب و هوایی است. از انواع متفاوت این سقف ثانویه می توان به نوع آیینه ای که با نام های لاکر و براق هم شناخته می شود، چاپی که متناسب با سلیقه مشتری طرح مورد نظر چاپ می شود، مات یا ساتین که فاقد طرح است اما عبور نور بسیار خوبی دارد، سقف ستاره ای که دارای نورهای زیادی بروی آن است.

 

کابینت پیش ساخته

 

یکسری از تولید کنندگان اقدام به ساخت و نصب کابینت هایی با ابعاد استاندارد می کنند که در مدت زمان بسیار کوتاهی تولید و نصب آن ها رخ می دهد به این محصولات آشپزخانه کابینت پیش ساخته گفته می شود. یکی از عیب های این محصول محدودیت در انتخاب طرح های و رنگ آن است اما از طرفی کاهش هزینه های آن می تواند نکته مثبت آن برای افرادی باشد که با کمبود بودجه مواجه هستند. کابینت پیش ساخته انواع مختلفی دارد از جمله کلاسیک که از جنس ممبران و مدرن که از جنس هایگلاس است. نوع معمولی این کابینت های از جنس ام دی اف هستند. بدنه تمامی این کابینت ها سفید است و تفاوت فقط در درب محصول دیده میشود.

 

کابینت در اصفهان

 

اصفهان یکی از شهر های بزرگ ایران است که در زمینه صنعتی و کارخانه یا کارگاه های تولیدی بسیاری را در خود دارد. با توجه به کمبود آب در این منطقه بزرگ ایران بیشتر زمین ها بعد کاری خود را از کشاورزی به صنعتی و تولیدی تغییر داده اند. تعداد کارگاه های کابینت در اصفهان در اصفهان در سال های اخیر بسیار زیاد شده است.یکی از این علل وجود مناطق مسکونی مسکن مهر و تعداد بالای ساخت و ساز در این مناطق و حتی دیگر مناطق این استان بزرگ است. بسیاری از خانه های ویلایی و قدیم ساز هم تبدیل به آپارتمان شده اند و قطعا نیاز به کابینت یکی از مهم ترین نیاز های آن است. به دلیل حجم بالای تقاضا در این حوزه تنوع کابینت در اصفهان بسیار بالا است به دلیل وجود حجم بالای سلیقه مشتری های مراجعه کننده که این امر باعث رقابت بالا بین تولید کنندگان آن شده است.

 

کابینت آشپزخانه در اصفهان

 

شاید تا 20 سال گذشته بیشتر ین تنوعی که از کابینت شاهد آن بودیم در رنگ بوده است. امروزه با توجه به فضای محدود خانه ها بخصوص آشپزخانه که جز پرکاربردی ترین و همین طور پر وسایل ترین بخش های خانه است وجود سبک جدید کابینت با امکانات بیشتر بسیار کمک کننده است. کابینت آشپزخانه در اصفهان و دیگر شهرهای ایران بسیار پر رونق بوده است یکی از دلایل آن کوچکتر شدن فضای منازل نسبت به قبل، علاقه آن ها به محیط های شیک و پرکاربردی برای زندگی است که باعث شده این نیاز پر رنگ تر از قبل به نظر آید. برای بسیاری از خانم ها راحت بودن در آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است همین امر و حفظ بافت سنتی رفت و آمد های خانوادگی بسیار باعث شده کابینت آشپزخانه در اصفهان و حتی در شهر های دیگر ایران که به سمت کوچک تر شدن مساحت موجود پیش می روند . نیاز به استفاده بهینه از حداقل فضای ممکن بخصوص در آشپزخانه را واجب کرده است.

 

کابینت کلاسیک در اصفهان

 

بسیاری از افراد علارغم وجود تنوع های در طرح های مختلف نیاز به محیط کلاسیک دارند تا آرامش لازم را پیدا کنند. حس القا شده در این محیط های کلاسیک است که این نیاز را در آن بیدار می کند این امر در انتخاب تمامی اجناس مشاهده می شود حتی کابینت، کابینت کلاسیک در اصفهان و در دیگر شهر های کوچیک بزرگ بخشی از کاتالوگ ها و طرح های ارائه شده کارشناسان این صنعت است که این امر نشان دهنده دریافت این حس از طرف آنان و ماندگار بودن مشتری های خاص این سبک است. کابینت کلاسیک در اصفهان و دیگر شهرهای منطقه محدودیتی در طرح، کاربرد و رنگ آن ها ایجاد نکرده است، بلکه تولید کنندگان این محصول با حفظ ایجاد کارایی آن تنوع طرح و رنگ را هم مانند دیگر مدل ها کابینت در این سبک بسیار رعایت کرده اند پس طرفدران زیاد سبک کلاسیک بهتر است نگران این مسئله نباشند و با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

 

کاببینت های گلاس در اصفهان

 

در میان انواع کابینت ها، کاببینت های گلاس در اصفهان از انواع مقاوت آن در میان دیگر طرح های آن است. اما کابینت گلاس چیست؟ این نوع کابینت از چوب ام در اف با روکش پلاستیکی و براقی تولید می شود که وجود روکش براق باعث ایجاد تفاوت با نوع ام دی اف آن شده است. کاببینت های گلاس در اصفهان و حتی دیگر شهرها برای محیط هایی که نور در آن بسیار کم و فضای کوچکی دارند بسیار مفید است علت آن هم به دلیل انعکاس نوری بسیار زیادی است که در این محصول دیده می شود. نور بکار برده شده در سقف آشپزخانه و انعکاس آن در کابینت ها باعث برزگ تر به چشم خوردن این فضا می شود که کمبود نور آشپزخانه های بدون پنجره را تا حدی جبران می کند.

 

 

 

کابینت مدرن در اصفهان

 

کابینت قلب تپنده ی هر خانه ای است که می تواند ظاهری منجسم و یا حتی بسیار آشفته را به کل خانه منتقل کند. وجود انسجام یا آشفتگی در این فضا را انتخاب درست کاببینت ایجاد می کند. بسیاری از افراد در انتخاب سبک منزل خود از طرح های کلاسیک استفاده می کنند و عده ای دیگر علافه به دکوراسیون مدرن دارن که این امر بسیار سلیقه ای است. انتخاب  کابینت مدرن در اصفهان   حتی دیگر شهر ها طرفداران خواست خود را دارد که پیرو سبک مدرن یا سبک کلاسیک در طراحی داخلی هستند. با توجه به حس این نیاز، تولید کنندگان اقدام به تولید این محصولات می کنندکابینت مدرن در اصفهان    جنس های متفاوتی را در خود دراد شاید یکی از این تنوع های استفاده از درب های شیشه ای برای این محصولات است که به دلیل استفاده اصفهانی ها از ظروف سنتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از طرفی تمیز کردن این درب ها راحت تر هستند و همین طور هزینه ی کمتری هم در بر دارند. علاوه بر شیشه، ورق، پلاستیک های متفاوت ، آهن و حتی براق یا مات بودن از دیگر ویژگی های این محصولات است و همین طور ترکیب کردن انواع آن با یکدیگر.

 

 

کابینت ممبران در اصفهان

 

به کابینت های تمام چوب کابینت ممبران گفته می شود. کابینت ممبران در اصفهان  به دلیل هزینه های بسیار بالایی که دادر جز محصولات حساب می شود . علت پر هزینه بر بودن آن استفاده از چوب در تمام کابینت و سطوح آن است.به همین دلیل است که بیشتر مورد استقبال اقشار پر در آمد قرار می گیرد. حتی نوع چوب استفاده شده در محصول خود با تفاوت قیمتهایی همراه است . اما همین استفاده از چوب در فضای خانه خود حسی بسیار گرم و صمیمی به خانه القا خواهد کرد. به دلیل اینکه بیشتر تنوع های این کابینت به خاطر استفاده از چوب در تولید آن به رنگ تیره است پیشنهاد می شود حتما برای آشپزخانه هایی با نور کافی و ترجیحا دارای پنجره این سبک از کار استفاده شود و یا حتی فضاهایی با دکوراسیون باز به دلیل جذب نرو کافی توسط این کابینت ها که خود زیبایی و پرشکوه بودن این سبک را دو چندان می کند. کابینت ممبران در اصفهان با سفارش های از قبل مشخص شده صورت می گیرد.

 

 

 

 

 

 

  • ehsan Zamani