مطالب آزاد

مطالب آزاد برای عموم مردم

۵۶ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مشکلات عمده وحل تخصصی محصولات مایتگ چیست؟

 

مایتگ برندی آمریکایی است که یخچال هایی با کیفیت بالا و مدل های متفاوتی به بازار عرضه کرده است. انواع یخچال های مایتگ دارای استاندارد های ISO می باشد. یخچال تک و فریزر تگ، یخچال فریزر دوقلوی آن، فریزر در بالا و یخچال در پایین و یخچال در بالا و فریزر در پایین و شاید بای ساید مای تگ از نمونه محصولاتی هستند که برند مایتگ به بازار ارائه نموده است. 

بهتر است یخچال های این برند را در اتاق خشک که تهویه مناسبی را داشته باشد، قرار دهید. جهت ذوب کردن انواع مواد غذایی منجمد موجود فریزر پیشنهاد می کنیم تا آن ها را در یخچال مایتگ قرار دهید. 

به یاد داشته باشید که یخچال فریزر مایتگ و ساید به ساید این برند بهتر است به هیچ عنوان در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرد. پیشنهاد می کنیم جهت نصب این نوع یخچال فریزر مکانی را در نظر بگیرید که در نزدیکی منبع گرما واقع باشد. همچنین می توانید از یک صفحه عایق نیز در همین راستا کمک بگیرید. 

جهت تمیز کردن یخچال فریزر می بایست آن را به نظر کامل از برق بکشید. 

در استفاده از هر نوع وسیله برقی، نکات مهمی وجود دارد که می بایست حتما آن را رعایت نمایید. گاهی اوقات علاوه بر آن که تمامی نکات استفاده از این نوع یخچال ها توسط مصرف کننده رعایت می شود، اما گاهی خرابی هایی نیز ممکن است که سیستم عملکرد یخچال فریزر های مایتگ را تحت الشعاع قرار دهد. 

تمامی قطعات مورد استفاده این شرکت اصل و اورجینال می باشند. علاوه بر این، ضمانت نامه ای به مدت زمان شش ماه برای تضمین کیفیت و اصالت قطعات نیز به مشتریان ارائه می شود. همچنین این شرکت خدمات پس از فروش ویژه ای را جهت رفاه حال کاربران نیز عرضه می نماید. زمان کاری نمایندگی های این برند نیز به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل فعال است و شما در صورت تمایل می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. 

چنانچه از طرف یخچال فریزر خود صدا های عجیب و ناهنجاری می شنوید، اگر کمپرسور یخچال اتومات نشده و یخچال به صورت دائم و یکسره فعالیت دارد، بهتر است پیش از هر نوع اقدامی با نمایندگی شرکت مایتگ تماس بگیرید. مشاوران این مجموعه شما در حل این موضوع کمک خواهند کرد. 

کابین یخچال های مایتگ نیز ممکن است دمای بالایی داشته باشند اما درعین حال مواد غذایی را به خوبی سرد نکند، که در صورت بروز این مشکل نیز بهتر است با نمایندگی های فعال این شرکت ارتباط برقرار نمایید. یخ زدگی و تشکیل برفک بسیار در یخچال های مایتگ نشان‌دهنده عملکرد نادرست دستگاه می باشد.  در طبقات یا زیرمیوه ای مقداری آب جمع شده باشد، بدنه یخچال برق داشته باشد و هنگام اتصال به پریز جریان برق در یخچال اعمال نشود و یخچال روشن نشود، یخچال فریزر تراز نباشد و درب آن به طور صحیح بسته نشود، همه این موارد نشان از بروز مشکلاتی در روند عملکرد آنها می باشند. 

تا زمانی که یخچال فریزر های شما برگه گارانتی شرکت را داشته باشند و تاریخ مصرف آن به تمام نرسیده باشد، می توانید در صورت پیدایش هر گونه ایرادی در محصولات، از مزایایی که این شرکت در نظر گرفته است، استفاده نمایید. اما چنانچه تاریخ کارت گارانتی شما به اتمام رسیده باشد و یا گم شده باشد، از خدمات و مزایای آن ها بهره مند نخواهید شد. 

هزینه های ناشی از تعمیرات لوازم خانگی مایتگ بسیار مناسب و مقرون به صرفه تعیین شده اند. از عوامل موثر در تخمین هزینه های تعمیر آنها می توان به نوع و میزان خرابی دستگاه ها اشاره نمود. تعمیرکاران این برند با توجه به نوع مشکل به وجود آمده، می تواند عمق و مدت زمان تصحیح آن را به مشتریان اعلام نمایند. در صورتی که ایراد یخچال های شما ریز و جزئی باشد، تکنسین های مایتگ تلاش می کنند تا در کوتاه ترین مدت زمان ممکن آن را برطرف سازند. اما چنانچه ایراد وارد شده به دستگاه ها از نوع بزرگ و عمیق باشد و یا قطعات آن دچار مشکل شده باشند، قائدتا ایرادات دستگاه ها در بازه زمانی طولانی تری حل می شود. بنابر همین موضوع هزینه های ناشی از تعمیرات یخچال ها نیز می تواند بسیار متفاوت مشخص گردند. همچنین دیگر نیازی به جا به جایی دستگاه ها به جهت تعمیرات آنها نخواهد بود و این مورد در زمان و هزینه نیز بسیار به نفع مشتریان می باشد. نکته حائز اهمیت آن است که مشتریان، تمام هزینه تعمیرات را پس از اتمام کامل کار پرداخت می کنند. اما در صورتی که تعمیرات وسایل شما به قطعاتی با هزینه های بالا نیاز بود، بخشی از هزینه آن به عنوان بیعانه و از طریق پیش پرداخت از مشتریان دریافت می شود. ساکنین استان اصفهان می توانند با مراجعه به نمایندگی تعمیر maytag در اصفهان از خدمات و مزایای خدمات این برند استفاده نمایند.

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

مشکلات محصولات آدمیرال چیست؟

 

نمایندگی تعمیر admiral در اصفهان، تمامی خدمات پس از فروش محصولات این برند را پشتیبانی می کند. از جمله محصولاتی که این برند تولید می کند می توان به یخچال، یخچال فریزر، ظرفشویی، جاروبرقی، اجاق گاز، کولر گازی، ماشین لباسشویی، ماکروفر، ماکروویو و سولاردیوم اشاره نمود که برای هر کدام از آن ها از بهترین تعمیرکاران و تکنسین های خبره و ماهر این حرفه کمک می گیرد تا رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود را جلب نماید. تمامی تعمیرکاران این شرکت، دوره های آموزشی ویژه ای را گذرانده اند. به همین جهت اغلب با یک بار سرویس و تعمیر محصولات شما، دیگر نیازی به تعمیرات دوباره نخواهید داشت. همچنین تمامی خدمات این شرکت نیز دارای ضمانت می باشد. این ضمانت نامه حدود ۳ تا ۱۲ ماه دارای اعتبار خواهد بود. شما می توانید جهت ثبت سفارش خود و یا نوبت تعمیرات محصولات، از طریق سایت این نمایندگی اقدام نمایید و یا با شماره های معتبر این برند تماس بگیرید. نمایندگی های تعمیرات این شرکت در تمامی شهر های کشور آماده خدمات رسانی به تمامی مصرف کنندگان به صورت شبانه روزی می باشند. 

از  جمله مشکلاتی که ممکن است برای محصولات شرکت ادمیرال رخ دهد، فعالیت یکسره و بدون هیچ‌گونه وقفه محصولات، خرابی موتور های آنها، ایجاد صدا های عجیب و ناهنجار از طرف آنها، خرابی کمپرسور و یا یخ زدگی و برفک زدن یخچال های این شرکت اشاره نمود. البته که این موارد، تنها بخشی از مشکلاتی است که از طرف مصرف کنندگان گزارش شده اند. 

نمایندگی تعمیرات شرکت ادمیرال در اصفهان خدمات زیادی را برای تمامی محصولات شرکت خود به مشتریان ارائه می دهد. از جمله این موارد می توان به سرویس سالانه یخچال فریزر ها، تعویض و تعمیر برد الکترونیکی انواع لوازم خانگی، تعمیر ماشین لباسشویی، تعویض و تعمیر تایمر لباسشویی، تعمیرات ماشین ظرفشویی، نصب انواع لوازم خانگی این برند، تعمیر و یا تعویض پمپ تخلیه ماشین های ظرفشویی، تعویض فیلتر های یخچال ها، تعویض لاستیک درب یخچال ها و تعمیرات قطعاتی نظیر فن، ترموستات، موتور، شیر برقی، ترموفیوز، دمپر یخساز، سنسور و دیگر قطعات دستگاه ها اشاره نمود. 

 

بدیهی است که ادمیرال از جمله شرکت‌هایی است که محصولات بسیار با کیفیت و کارایی بالایی را به بازار عرضه می نمایند. مشکلات وارد شده به آن ها پس از مدتی استفاده کاملا روندی طبیعی است که می بایست مورد بررسی و تعمیرات قرار بگیرند. چنانچه به موقع و در اسرع وقت از مشاوران این برند کمک بگیرید، از خرابی های جدی احتمالی جلوگیری خواهید کرد و در نهایت هزینه های پایین تری را می پردازید. 

 

نکته بسیار حائز اهمیت درباره تعمیرات این شرکت، آن است که تمامی قطعات مورد استفاده آن ها جهت تعویض برخی از قطعات محصولات، اصل و اورجینال می باشد. همین موضوع سبب می شود تا عمر وسیله شما طولانی تر شود. تمام خدمات این شرکت اعم از تعمیرات و سرویس محصولات، پس از انجام کار توسط کارشناسان و تعمیرکاران برای شما گارانتی می شوند تا شما نگرانی از این بابت نداشته باشید. همچنین پیش از اعزام تکنسین های شرکت به محل مد نظر شما برای تعمیرات، حتما هزینه تقریبی را به شما اعلام می نمایند. تعمیرکاران نیز می توانند در صورت تمایل شما در منزل شخصی تان جهت رفع ایرادات و عیوب محصولات حاضر شوند. این مورد باعث می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر لوازم خانگی شما انجام شود. 

حتما به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی که مهارتی در زمینه تعمیرات محصولات شرکت ادمیرال ندارید، به هیچ عنوان به صورت خودکار اقدام نکنید. شما می توانید در صورت بروز هر گونه ایرادی در لوازم خود با مشاوران این مجموعه تماس برقرار نمایید و مشکلات لوازم را به طور دقیق به آنها شرح دهید. این امکان وجود دارد که برخی از قطعات محصولات شما کاملا خراب شده باشند و دیگر قابل استفاده نباشند. در این صورت امکان تعمیر برای آنها نیست و می بایست به طور. کامل تعویض گردند. تمام تلاش متخصصین این برند، آن است که محصولات شما را پس از تعمیر با کارایی مشابه روز اول به شما تحویل دهند. 

شرکت ادمیرال همواره به طور دقیق و متعهدانه، با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و راه حل های بروز دنیا تمام تلاش خود را در راستای بهبود عملکرد خود و ارائه این خدمات به مشتریان خود انجام داده است. با اطمینان مشتریان این شرکت، توانسته از بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی دنیا شناخته شود. 

 

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

تولیدات محصولات کنمور  چه مزایایی دارد؟

 

نمایندگی تعمیر kenmore در اصفهان دارای گروهی از تکنسین های با مهارت بالا و با سابقه کاری بیش‌ از ۸ سال می باشند. تمامی تعمیرکاران این شرکت دوره های تخصصی مرتبط با حرفه خود را گذرانده اند و به زبان نیز تسلط کافی را دارند. از آنجایی که تعویض قطعات آسیب دیده هزینه بیشتری را برای مشتریان به دنبال خواهد داشت، همواره سعی می شود تا به تعمیر قطعات پرداخته شود. تعیین قیمت خدمات نمایندگی شرکت کنمور با اشاره به نرم مصوب اتحادیه و همچنین نهاد و نظارتی مربوطه انجام می شود. قطعات مورد استفاده در تعمیرات لوازم خانگی کنمور دارای ضمانت نامه و گارانتی تا سقف ۳۶ ماه را دارا می باشند. تمامی قطعات استفاده شده در روند تعمیرات کاملا اصل و اورجینال هستند. پاسخگویی و سرویس دهی نیز به صورت یکسره و شبانه روزی انجام می شود. این شرکت حتی در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز به فعالیت خود می پردازد. از جمله خدماتی که این شرکت به مشتریان خود ارائه می دهد، تعمیرات در محل مد نظر مشتریان می باشد. در این صورت دستگاه مورد استفاده شما به هیچ عنوان از منزل شما خارج نخواهد شد. در صورت انجام کار، هزینه ای و ذهاب از کاربران گرفته نخواهد شد. چنانچه لوازم شما دارای کارت ضمانت نامه باشند و همچنین تاریخ آن منقضی نشده باشد، شرکت کنمور برای شما تعهدات و مزایایی را در نظر میگیرد که می توانید با مراجعه به نمایندگی این برند از آن ها بهره مند شوید. اما در صورتی که زمان ضمانت نامه به پایان رسیده باشد و یا این کارت گم شده باشد، به هیچ عنوان نمی توانید از خدمات پس از فروش ارائه شده این شرکت استفاده نمایید. 

پیشنهاد می کنیم حتما تعمیرات لوازم خانگی کنمور خود را به نمایندگی این برند بسپارید و از اعتماد کردن به افراد ناشی که در این زمینه تخصصی ندارند، جدا بپرهیزید تا مجبور به پرداخت هزینه های بالا و ضررات جبران ناپذیر احتمالی نشوید. 

افرادی که ساکنین استان اصفهان هستند، می توانند جهت بروز مشکل در روند عملکرد وسایل خود، به نمایندگی تعمیر لوازم خانگی کنمور در اصفهان مراجعه نمایند. بهارستان، فولاد، سپاهان شهر و اصفهان از جمله شهرستان هایی هستند که در این استان خدماتی از این قبیل را به مشتریان خود ارائه می دهند.

انواع تعمیرات یخچال های Kenmore تحت نظر تعمیرکاران ویژه این نوع یخچال ها انواع می پذیرد. این موضوع، از موارد مهمی است که نشان از حرفه ای بودن و خدمات پس از فروش عالی این برند دارد. تعمیرات و سرویس تخصصی می تواند از انواع هزینه های بیهوده و اضافی جلوگیری کند. همچنین باعث می شود در تشخیص ایرادات یخچال خطای بسیار کم تری رخ دهد و از صدمات ناشی از آن جلوگیری شود. 

در سال های اخیر یخچال های برند Kenmore مشکلات زیادی را شامل بوده اند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم. برخی از مشتریان گزارشاتی مبنی بر روشن نشدن این دسته از یخچال ها را تحویل داده اند. که اغلب با بررسی و تعمیرات برد یخچال توسط تعمیرکاران ویژه کنمور رفع می شود. 

گاهی اوقات نیز پیش اومده که موتور یخچال به خوبی فعالیت خود را انجام می دهد اما در بخش فریزر مواد غذایی حالت منجمد خود را از دست می‌دهند. منبع اصلی بروز این اتفاق می تواند  فن داخل فریزر، ضعیف شدن کمپرسور، گرفتگی مسیر چرخش گاز، سیستم مربوط به دیفراست، کمبود گاز و یا یخ زدگی اواپراتور یخچال باشد. 

مشتریان این برند، صدا های ناهنجار و اضافی زیادی را از ناحیه پشتی یخچال های Kenmore احساس کرده اند. تعمیرات فن خنک کننده کندانسور و موتور یخچال می تواند به آسانی این مشکل را رفع نماید. 

چنانچه فعالیت یخچال های کنمور به صورت یکسره و دائم باشد، می تواند از ایرادات این یخچال به شمار رود. کمبود سرمای کافی، مشکلات مربوط به سنسور و یا برد این نوع یخچال ها از دلایل بروز این اتقاق هستند. فعالیت دائم این یخچال، هزینه های بالای برق اضافی و سوختن آن ها را شامل می شود. شما می توانید جهت رفع این دسته از مشکلات به انواع نمایندگی های این برند در محل زندگی خود مراجعه نمایید و از خدمات تعمیر و سرویس آن ها بهره مند شوید. 

وجود ایراداتی در رله استاتر کمپرسور و در برخی اوقات خود کمپرسور می تواند باعث شود تا کمپرسور یخچال های Kenmore استارت نشود. 

هزینه های تعمیرات شرکت کنمور در اوقاتی نظیر آخر شب، آخر هفته و یا روز های تعطیل بالا تر خواهد بود. جایگاه آسیب به یخچال و تعویض قطعات آن ها به لحاظ کمیاب بودن آن ها می تواند در قیمت تمام شده تعمیر و سرویس آن ها تاثیر گذاری زیادی داشته باشد. 

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

مشکلات محصولات ویرپول چیست؟

 

بسیاری از لوازم خانگی در صورت بروز مشکل در عملکردشان قابلیت تعمیر و استفاده مجدد را دارند. همین موضوع باعث می شود تا شما هزینه اضافه ای را جهت خریداری مجدد آن را پرداخت نکنید. اگر خطایی در روند کارکرد لوازم خانگی منزلتان مشاهده کردید، نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ویرپول در اصفهان می تواند خدمات ویژه ای را به شما عرضه نماید. شرکت ویرپول همواره سعی کرده تا با استخدام بهترین و ماهرترین تعمیرکاران این حوزه و بهره گیری از جدیدترین متریال برای رفع ایراد لوازم شما رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب نماید. 

چنانچه اختلال و مشکلی در عملکرد معمول دستگاه های خود حس کردید، می توانید با تماس با نمایندگی های مجاز شرکت ویرپول از خدمات تعمیرات آنها استفاده نمایید. در این مسیر، حتما دقت نمایید که به اشتباه به مراکز غیر مجاز و نامعتبر تعمیرات لوازم خانگی مراجعه نکنید. 

مشکلات زیادی ممکن است برای لوازم خانگی ویرپول شما صورت بگیرد. وجود برخی صدا های عجیب و ناهنجار از موتور یخچال، برق داشتن بدنه دستگاه ها، خاموش شدن دستگاه ها و بروز مشکلاتی در عملکرد آنها، نمایش error روی صفحات نمایشگر لوازم و فعالیت بدون توقف و یکسره و مداوم یخچال این برند و عدم کیفیت بالای شست و شوی لباس ها توسط ماشین لباسشویی ویرپول، لرزش آن به هنگام فعالیت، عدم آبگیری صحیح و تخلیه نشدن درست و اصولی آن و آبگیری خودسر دستگاه، از جمله مشکلاتی هستند که ممکن است برای لوازم این برند رخ دهد. 

تعمیرات دستگاه های ویرپول، در محل مد نظر شما انجام می شود و تکنسین های این شرکت تمام تلاش خود را می کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن ایرادات مربوط به دستگاه ها برطرف سازند. از آنجایی که شرکت ویرپول رقابت های زیادی با شرکت های مشابه خود دارد، همواره سعی کرده تا از تکنولوژی و فناوری های مدرن در ساخت و تهیه دستگاه های خود استفاده نماید. این شرکت تیم آموزش دهنده ای را جهت آموزش تعمیرات لوازم به تعمیرکاران تشکیل داده است که به صورت مداوم به روز رسانی هایی نیز در این دوره ها انجام می شود. علاوه بر این تغییرات، سرعت عمل تعمیرکاران در عیب یابی محصولات معیبو نیز افزایش می یابد. 

تعویض قطعات معیوب انواع دستگاه های ویرپول، با به کار گیری قطعات اصل و اورجینال انجام می شوند و تمامی تعمیرات آنها نیز دارای ضمانت نامه می باشند. 

هزینه های تعیین شده برای تعمیرات لوازم خانگی ویرپول بسیار منصفانه تعیین شده است. قیمت ها، با توجه به نرخ نامه نهاد های نظارتی مشخص می‌شوند. همچنین شرکت ویرپول برای مشتریان دائم خود، تحقیقات ویژه را در نظر می‌گیرد. در جهت کاهش هزینه های ناشی از تعمیرات لوازم خانگی، شرکت ویرپول تعمیرکاران خود را بدون هیچ‌ گونه محدودیتی در اداره، منزل و یا شرکت پیشنهادی شما اعزام می نماید. 

همچنین پیش از انجام کارهای مرتبط با تعمیرات محصولات، هزینه تقریبی آن را به شما اطلاع می دهند و تمامی پرداختی ها را پس از اتمام زمان تعمیر لوازم با تایید شما دریافت می نمایند. 

شرکت ویرپول علاوه بر تعمیرات حرفه ای که به شما ارائه می دهد، خدمات پس از فروش بسیار خوب و با کیفیتی را برای شما در نظر گرفته است. 

ارائه خدمات نمایندگی های شرکت ویرپول به صورت یکسره و شبانه روزی می باشد. مشتریان حتی در روز های تعطیل رسمی نیز می توانند با مراجعه به مراکز این برند مشکل دستگاه های خود را رفع نمایند. 

شرکت ویرپول، تعمیرات لوازم خانگی خود را با بالاترین کیفیت ممکن و با نازل ترین هزینه به کاربران خود ارائه می‌دهد. برآورد هزینه ها با توجه به عیوب محصولات شما انجام می شود. 

این شرکت برای محصولات خود حدود ۶ ماه گارانتی تعیین نموده است. در این مدت شما در صورت وجود مشکلی در دستگاه ها، می توانید به صورت رایگان آنها را تصحیح کنید. 

مصرف کنندگان حتما می بایست پیش از خرید خود نیاز ها و انتظارات خود را از لوازم خانگی منزل خود به درستی مشخص کنند. تحلیل و بررسی محصولات خانگی مد نظر شما بسیار می تواند شما را انتخاب دستگاه ها مطابق با استانداردهای شما یاری نماید. طراحی ظاهری معقول محصولات، میزان فضای داخلی دستگاه ها، اطلاع از فناوری های نوینی که در ساخت تجهیزات دستگاه ها مورد استفاده قرار گرفته است و دوام و ماندگاری و طول عمر آن ها بسیار خرید شما را اسان می سازد. 

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

مشکلات محصولات مایتگ چیست؟

 

شرکت لوازم خانگی مایتگ از معتبر ترین و پر فروش ترین برند های معروف تولید وسایل خانگی می باشند. مایتگ انواع لوازم آشپزخانه نظیر یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی را به بازار عرضه کرده است. بدیهی است که با مصرف و استفاده از لوازم خانگی هر برندی، پس از مدتی دچار ضربه، اسیب و یا خرابی بشود. این شرکت در تمامی نمایندگی های خود متخصصین خبره ای را به کار گرفته است. تعمیرکاران مایتگ، همگی دوره های ویژه ای را در این زمینه گذرانده اند و از قدیمی ترین تا به روز ترین سبک و مدل های لوازم خانگی شما را تعمیر می نمایند. 

از جمله مشکلاتی ممکن است در روند کار یخچال و فریزر های مایتگ اختلال ایجاد نماید می توان به موارد زیر اشاره نمود. خراب شدن انواع غذا های موجود در یخچال، یخ نزدن فریزر، ایجاد صداهای ناهنجار و عجیب، آب بندی نشدن درب یخچال و فریزر، از کار افتادن یخساز و گرفتگی و نشت آب و یخ زدن مداوم شیلنگ تخلیه از جمله مواردی است که می تواند در عملکرد یخچال و فریزر مشکلاتی را به وجود آورد. 

پیام های خطا و یا خطای تایمر لباسشویی مایتگ، روشن نشدن آن، کوبیدن و یا ایجاد صداهای عجیب، بوی سوختگی آن، قفل نشدن درب و یا باز نشدن آن، داغ شدن آن، باقی ماندن مواد شوینده و پودر لباسشویی بر روی لباس ها، نچرخیدن لباسشویی و تخلیه نشدن آن و یا نشت آب از طریق لاستیک و پمپ و یا سوپاپ های فرسوده از جمله مواردی هستند که لباسشویی مایتگ را دچار اختلال می کنند. 

خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی، وجود صدا های ناهنجار و غیر معمول، توقف ماشین در اواسط کار، داغ شدن آن، بافی ماندن مواد شوینده در ظروف، رفع شفافیت و کدر شدن ظروف کریستالی، شکستن ظروف در حین شست و شو، تخلیه نشدن مواد درون آن و روشن نشدن آن از مشکلاتی است که ممکن است برای ظرفشویی این برند رخ دهد. 

بسته نشدن درب فر، روشن نشدن چراغ آن، جرقه زدن انواع عناصر اجاق، نپختن یکنواخت غذا، عدم فعالیت جوجه گردان فر و ایجاد صداهای عجیب و غیرمعمول نیز از ایراداتی است که می تواند در اجاق گاز مایتگ ایجاد شود. 

 

ساکنین استان اصفهان می توانند در صورت بروز هر نوع مشکلی در روند عملکرد لوازم خانگی، با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی مایتگ در اصفهان تماس برقرار نمایند. شماره تماس های نمایندگی این شرکت در سایت ها درج شده است. همچنین می توانید درخواست خود را از طریق سایت آن به ثبت برسانید. در این حالت، کد اشتراک و مشخصات تکنسین ها برای شما فرستاده می شود. برای تمامی خدمات ارائه شده این شرکت می بایست ضمانت نامه رسمی از تعمیرکاران تحویل بگیرید. کلیه قطعات و تجهیزاتی که در روند تعمیرات انجام می شود، اورجینال و اصل می باشند. در طی زمان رفع عیب لوازم شما، تمامی اصول بهداشتی به طور کامل رعایت می شود و حتما در نهایت از چگونگی رضایتمندی شما در رابطه با خدمات ارائه شده سوالاتی پرسیده می شود. 

سرعت پاسخگویی این شرکت به درخواست شما بسیار سریع انجام می شود. به گونه ای که در کمتر از یک ساعت، تعمیرکاران مایتگ در محل مد نظر شما برای تعمیرات محصولات آماده خدمت رسانی می باشند. همچنین می توانید برای خدمات انجام شده گارانتی دریافت کنید و فاکتور هزینه ها را از تکنسین مربوطه تحویل بگیرید. نظر سنجی توسط شرکت در نظر گرفته شده که پس از پایان کار، می توانید در جهت افزایش کیفیت خدمات شرکت در آن شرکت کنید و نظر خود را ثبت نمایید. نکته قابل توجه آن است که شرکت مایتگ بر تمامی خدمات ارائه شده حدود ۳ تا ۱۲ ماه گارانتی در نظر گرفته است. خدمات این شرکت از هزینه های مقرون به صرفه ای برخوردار است. فعالیت این شرکت به صورت یکسره و بدون هیچ گونه تعطیلی در طول سال برقرار است و نیازی به جا به جایی دستگاه ها نمی باشد. علاوه بر این، متخصصان، به توجه به زمانی که شما برای آن ها در نظر گرفته اید، در محل مد نظر شما حاضر می شوند و حتما پیش از مراجعه به شما تماس برقرار می کنند. تعمیرکاران این شرکت، آموزش هایی را در جهت رعایت حفظ حریم شخصی کاربران و همچنین نحوه برخورد با مشتریان را گذرانده اند و مدارک مورد تایید تمامی مراجع نظارتی و انتظامی را کسب کرده اند. 

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

خدمات محصولات کنمور چیست؟ 

 

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کنمور دارای گروهی از تکنسین های با مهارت بالا و با سابقه کاری بیش‌ از ۸ سال می باشند. تمامی تعمیرکاران این شرکت دوره های تخصصی مرتبط با حرفه خود را گذرانده اند و به زبان نیز تسلط کافی را دارند. از آنجایی که تعویض قطعات آسیب دیده هزینه بیشتری را برای مشتریان به دنبال خواهد داشت، همواره سعی می شود تا به تعمیر قطعات پرداخته شود. تعیین قیمت خدمات نمایندگی شرکت کنمور با اشاره به نرم مصوب اتحادیه و همچنین نهاد و نظارتی مربوطه انجام می شود. قطعات مورد استفاده در تعمیرات لوازم خانگی کنمور دارای ضمانت نامه و گارانتی تا سقف ۳۶ ماه را دارا می باشند. تمامی قطعات استفاده شده در روند تعمیرات کاملا اصل و اورجینال هستند. پاسخگویی و سرویس دهی نیز به صورت یکسره و شبانه روزی انجام می شود. این شرکت حتی در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز به فعالیت خود می پردازد. از جمله خدماتی که این شرکت به مشتریان خود ارائه می دهد، تعمیرات در محل مد نظر مشتریان می باشد. در این صورت دستگاه مورد استفاده شما به هیچ عنوان از منزل شما خارج نخواهد شد. در صورت انجام کار، هزینه ای و ذهاب از کاربران گرفته نخواهد شد. چنانچه لوازم شما دارای کارت ضمانت نامه باشند و همچنین تاریخ آن منقضی نشده باشد، شرکت کنمور برای شما تعهدات و مزایایی را در نظر میگیرد که می توانید با مراجعه به نمایندگی این برند از آن ها بهره مند شوید. اما در صورتی که زمان ضمانت نامه به پایان رسیده باشد و یا این کارت گم شده باشد، به هیچ عنوان نمی توانید از خدمات پس از فروش ارائه شده این شرکت استفاده نمایید. 

پیشنهاد می کنیم حتما تعمیرات لوازم خانگی کنمور خود را به نمایندگی این برند بسپارید و از اعتماد کردن به افراد ناشی که در این زمینه تخصصی ندارند، جدا بپرهیزید تا مجبور به پرداخت هزینه های بالا و ضررات جبران ناپذیر احتمالی نشوید. 

افرادی که ساکنین استان اصفهان هستند، می توانند جهت بروز مشکل در روند عملکرد وسایل خود، به نمایندگی تعمیر لوازم خانگی کنمور در اصفهان مراجعه نمایند. بهارستان، فولاد، سپاهان شهر و اصفهان از جمله شهرستان هایی هستند که در این استان خدماتی از این قبیل را به مشتریان خود ارائه می دهند.

 

لوازم خانگی کنمور می تواند دچار مشکلات متفاوتی شود. برفک زدن یخچال، خراب شدن برد الکترونیکی آن، عدم فعالیت فن و سنسور یخچال، یخ زدگی یخچال، خراب شدن مواد غذایی موجود در یخچال و فریزر، تجمع آب در زیر طبقات جا میوه ای، کاهش سرمای فضای فریزر، افزایش دمای بیش از اندازه بدنه یخچال، ایجاد صدا های غیر معمول و ناهنجار یخچال فریزر، مصرف بالای برق یخچال این برند، داغ شدن موتور یخچال، عدم منجمد سازی مواد غذایی توسط فریزر این برند، فعالیت یکسره و مداوم یخچال و خراب شدن لاستیک دور درب یخچال از نمونه ایراداتی است که از طرف مصرف کنندگان این برند به نمایندگی های آن گزارش شده اند. 

هزینه های ناشی از تعمیرات لوازم خانگی کنمور به عوامل زیادی بستگی دارد. محل زندگی شما بر قیمت خدمات این برند نیز بسیار تأثیرگذار می باشد. چنانچه مسیر شما در فاصله نزدیکی به مرکز اصفهان قرار داشته باشد، قائدتا هزینه های کم تری را متحمل می شوید و بالعکس. شرایط آب و هوایی همانند باران و برف نیز بر قیمت خدمات تعمیر لوازم این برند موثر می باشد. 

نکته مهم آن است که تکنسین ها در برخی مناطق جهت انجام فعالیت های مرتبط با تعمیرات این نوع لوازم به مجوز اصناف و اتحادیه احتیاج دارند. 

البته این موارد تنها بخشی از دلایلی است که می تواند لوازم کنمور را با مشکل مواجهه نماید. چنانچه برای لوازم شما ایرادی ایجاد شد که در لیست بالا به آن اشاره نشده و یا علت دقیق اختلاف در عملکرد محصول خود را نمی دانید، پیشنهاد می کنیم که حتما با مشاوران این مجموعه مشورت نمایید. در این صورت متخصصین این شرکت جهت رفع ایرادات لوازم خانگی شما در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل من نظر شما می رسانند. مشاوران این مرکز همواره حامی حقوق مشتریان خود بوده اند و اول ابتدا تا انتهای روند تعمیرات را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهند. 

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

خدمات یخچال ویرپول چیست؟

 

انواع خدمات و تعمیرات یخچال و فریزر های برند ویرپول با هدف کسب رضایت هر که بیشتر مشتریان با بهترین متریال و امکانات و همچنین با بهره گیری از دانش و تجربه تکنسین های این مجموعه انجام می شود. ویرپول شرکتی آمریکایی است که محصولاتی نظیر یخچال فریزر های دوقلو و یخچال های ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، مایکروویو،کولر گازی، ماکروفر و سولاردیوم آن را می تواند در بازار لوازم خانگی ایران خریداری نمود. با توجه به تنوعی که در حیطه ساخت و تهیه اسباب خانگی وجود دارد، برند این نوع لوازم بسیار در پروسه عملکرد دستگاه و همچنین تعمیرات آن نیز موثر می باشد. برندی همانند ویرپول در ساخت تجهیزات خانگی خود از مدرن ترین و پیشرفته ترین وسایل اولیه استفاده می کند. به همین جهت در صورت مواجهه با مشکلی در محصولات این شرکت حتما می بایست به نمایندگی تعمیرات آن در شهر خود مراجعه نمایید و ایرادات آن را گزارش دهید. به هیچ عنوان تعمیرات محصولات این برند را به هر تعمیر کاری واگذار نکنید. 

نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول در اصفهان دارای کادر بسیار مجرب و حرفه ای می باشد که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و راهنمایی مشتریان خود می باشند. چنانچه ایراد وارده به محصولات شما جزئی بود، شما را به طور دقیق جهت رفع نواقص آن یاری می نمایند. اما اگر رفع عیوب محصولات شما به راهکار های تخصصی تر احتیاج داشت، حتما پیش از بررسی و تعمیرات، رنج هزینه آن را خدمت شما ارائه می دهند.

پذیرش و تعهد کاری کارکنان این شرکت به گونه ای است که ابتدا تلاش می کنند تا قطعه خرابی را بررسی و تعمیر نمایند. اما چنانچه تعمیر بر عملکرد درست قطعات تاثیر خاصی نداشت، به تعویض قطعات اقدام می کنند. شماره های تماس موجود در سایت نمایندگی تعمیرات این برند در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی نیازهای مشتریان هستند. همچنین می تواند از این طریق سفارشات خود را به ثبت برسانید. 

برفک زدن یخچال از نوع نوفراست، ایجاد صداهای عجیب و ناهنجار، افتادگی درب های یخچال، گرم شدن قسمتی از یخچال، چشمک زدن یخچال ساید و تعویض فیلتر ، فشار پایین آب یخچال، خاموش شدن پی در پی دستگاه ها، فعالیت مداوم و بدون وقفه محصولات، روشن نشدن و خنک نشدن یخچال ها از نمونه مشکلاتی است که می تواند برای یخچال فریزر های این برند اتفاق بیفتد. گاهی اوقات ممکن است یخچال و یا فریزر ویرپول دمای بسیار کمی داشته باشد که در این صورت می بایست تنظیمات دمایی آن بررسی شود.

اینکه بدنه یخچال برق داشته باشد و یا یخچال آبریزی داشته باشد، نیز از انواع ایراداتی است که ممکن است برای این نوع یخچال ها اتفاق بیفتد. 

 

عوامل مختلفی در تعیین هزینه های ناشی از تعمیرات این نوع یخچال ها تاثیر گذارند. مشتریان می توانند در تماس با پشتیبانی نمایندگی ویرپول، با اشاره به ایراد وارد شده به به محصول خود، از هزینه های تقریبی آن آگاه شوند. از آنجایی که قیمت روز بازار دائما دچار تغییر می باشد، چنانچه تعمیرات محصولات شما به تعویض قطعه نیاز داشت، ممکن است تغییراتی را در هزینه ها، حس نمایید. تمامی خدمات این مجموعه دارای گارانتی می باشد. همچنین قطعات به کار رفته در تعمیر محصولات این برند نیز حدود شش ماه ضمانت دارند. 

از نمونه خدماتی که نمایندگی تعمیرات شرکت ویرپول به مشتریان ارائه می دهد، می توان به تعمیرات کمپرسور یخچال، تعویض و یا تعمیر فن کمپرسور، تعمیر ترموستات یخچال، شارژ گاز یخچال، تعویض المنت، رفع ایراداتی همانند خوردگی و زنگ زدگی و همچنین عدم سرمای کافی در یخچال ها، تعمیر یخساز یخچال، تعویض تریزون، تعویض هیتر دیفراست و دیسپنسر، تعمیر لاستیک درب یخچال و اواپراتور اشاره نمود. 

 

چنانچه عملکرد یخچال فریزر های ویرپول شما دچار مشکلاتی شدند، به هیچ عنوان به صورت خودسرانه عمل نکنید و حتما با مرکز تعمیرات این برند تماس داشته باشید. شرکت ویرپول جهت رفاه حال مشتریان خود امکانات و شرایطی را مهیا کرده است تا در کوتاه ترین بازه زمانی با اعزام متخصصین این حوزه به محل کار و منزل شخصی شما مراجعه نمایند و عیوب محصولات را برطرف سازند. این شرکت نیز خدمات پس از فروش بسیار خوبی را به مشتریان خود عرضه می نماید و برای محصولات خود ضمانت نامه به کاربران خود ارائه می دهد. اطلاعات مربوط به تماس و رزرو زمان برای تعمیرات محصولات خود را می توانید از طریق سایت این نمایندگی پیگیری نمایید.

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

خدمات برند مایتگ شامل چه مواردی است؟

 

 

مایتگ برندی آمریکایی است که یخچال هایی با کیفیت بالا و مدل های متفاوتی به بازار عرضه کرده است. انواع یخچال های مایتگ دارای استاندارد های ISO می باشد. یخچال تک و فریزر تگ، یخچال فریزر دوقلوی آن، فریزر در بالا و یخچال در پایین و یخچال در بالا و فریزر در پایین و شاید بای ساید مای تگ از نمونه محصولاتی هستند که برند مایتگ به بازار ارائه نموده است. 

بهتر است یخچال های این برند را در اتاق خشک که تهویه مناسبی را داشته باشد، قرار دهید. جهت ذوب کردن انواع مواد غذایی منجمد موجود فریزر پیشنهاد می کنیم تا آن ها را در یخچال مایتگ قرار دهید. 

به یاد داشته باشید که یخچال فریزر مایتگ و ساید به ساید این برند بهتر است به هیچ عنوان در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرد. پیشنهاد می کنیم جهت نصب این نوع یخچال فریزر مکانی را در نظر بگیرید که در نزدیکی منبع گرما واقع باشد. همچنین می توانید از یک صفحه عایق نیز در همین راستا کمک بگیرید. 

جهت تمیز کردن یخچال فریزر می بایست آن را به نظر کامل از برق بکشید. 

در استفاده از هر نوع وسیله برقی، نکات مهمی وجود دارد که می بایست حتما آن را رعایت نمایید. گاهی اوقات علاوه بر آن که تمامی نکات استفاده از این نوع یخچال ها توسط مصرف کننده رعایت می شود، اما گاهی خرابی هایی نیز ممکن است که سیستم عملکرد یخچال فریزر های مایتگ را تحت الشعاع قرار دهد. 

ایجاد مشکلاتی در برد الکتریکی یخچال فریزر های مایتگ، اتومات نکردن این نوع یخچال ها، خرابی های ایجاد شده در درب یخچال های مایتگ همانند فرو رفتگی و پوسیدگی، از نمونه ایراداتی هستند که ممکن است برای محصولات این برند اتفاق بیفتد. 

ساکنین استان اصفهان در صورت بروز مشکل برای وسایل خانگی خود از این برند می توانند با مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال مایتگ در اصفهان ایراد وارد شده به وسیله خود را گزارش دهند. 

مدت زمان خاصی را جهت تعمیرات یخچال فریزر نمی توان به طور دقیق تعیین نمود. عوامل متفاوتی می تواند در کاهش و یا افزایش مدت تعمیرات دخیل باشد. میزان مهارت تکنسین، پیچیده و یا ساده بودن تعمیرات و نوع و برند یخچال فریزر ها از جمله عواملی هستند که در مدت زمان تعمیر بسیار پر اهمیت می باشند. این مورد که انجام تعمیرات در تعمیرگاه و با در مکان مد نظر مشتریان انجام شود، نیز می تواند در مدت زمان تعمیرات نیز بسیار تأثیرگذار باشد.  

هزینه های ناشی از تعمیر یخچال فریزر مایتگ در اصفهان با توجه به عوامل زیادی می تواند تغییر پیدا نماید. بدیهی است که تعمیرات تمامی نقاط یخچال، با یک روش یکسان انجام پذیر نیست. به همین جهت قیمت تعیین شده برای تعمیر هر نقطه از محصولات مشابه هم نمی باشد. پیشنهاد می کنیم حتما پیش از تصمیم نهایی خود، ابتدا تمامی نقاط مثبت و منفی و خدمات پس از فروش محصولات این برند را به طور دقیق بررسی نمایید تا خرید کم ریسک و امن تری را داشته باشید.‌ 

این نمایندگی دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشد. سرعت خدمات دهی نمایندگی تعمیرات این برند بالاست. تکنسین های این شرکت کاملا حرفه و تحصیل کرده هستند، دوره های خاصی نیز برای آن ها تشکیل می دهند تا دانش خود را با علم روز تطبیق دهند. چنانچه لازم بود قطعه ای در محصولات مایتگ جا به جا شود، از قطعات اصل این برند استفاده می نمایند. همچنین تعمیرات یخچال فریزر ها را در محل مد نظر شما و بدون هیچ گونه نیازی به جا به جایی انجام می دهند. 

کارکنان شرکت مایتگ پس از انجام تعمیرات مربوط به محصولات خود برای مشتریان خود پس از پایان کار نظرسنجی را برگزار می کنند و میزان کیفیت خدمات خود را از دید مخاطبان خود را نیز بررسی می کنند. این موضوع بسیار به رشد و پیشرفت خدمات دهی این نمایندگی کمک می کند. چنانچه به هر دلیلی مشتری پس از اتمام تعمیرات از خدمات این شرکت رضایت کافی را نداشت، می تواند وجه پرداختی خود را از این برند باز گیرد. همچنین ۹۰ روز ضمانت قطعات و تعمیرات خود را به مشتریان خود ارائه می دهند. تمامی پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا نیز به طور دقیق رعایت می شود و در حفاظت از حریم شخصی کاربران خود بسیار امن فعالیت می کنند. 

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

داشتن یک اسباب کشی امن و راحت

 

حمل اثاثیه در اصفهان در حال حاضر بیشتر از گذشته مورد دقت مردم این شهر قرار گرفته است.

تمام بحث اسباب کشی خانه دارای نکته های بسیار با اهمیتی است که جهت جابجا کردن لوازم خود باید آنها را به طور کامل رعایت کنید.

 

و به یک مجموعه ی باربری معتبر تحویل دهید. تا با مرغوب ترین و عالی ترین خدمات خود برای شما دوستان عزیز این عمل را به خوبی و بدون هیچ گونه مشکلی صورت دهند.

 

 ارائه  خدمات باربری مجموعه  ما

 

این خدمات شامل موارد زیر است که عبارتند از:

۱- صادر کردن بیمه نامه جهت حمل و جابجایی وسایل خانه در شهر اصفهان.

۲- برخورداری کامل از تجهیزات بسته بندی کردن لوازم خانه و غیره

۳- دادن مشاوره ی کاملاً رایگان و همه ساعته در ارتباط با حمل بار

۴- اعلام هزینه ی پیش از آغاز فعالیت تا بتوانید راحت تر قیاس کنید.

 

۵- عمل بسته بندی کردن کاملاً تخصصی تجهیزات شما به نحو احسن

۶- حمل کردن وسایل مشتریان عزیز داخل شهری و برون شهری به حالت کاملاً ایمن.

۷- حمل بار در کوتاهترین زمان

۸- جوابگویی و حمایت همه روزه و همه جانبه برای مردم خوب در شهر اصفهان.

۹- دارا بودن از پرسنل و کادری باتجربه و با فرهنگ برای خوب رابطه برقرار کردن با مردم

۱۰- براساس سفارش مشتریان عزیز به منظور حمل اثاثیه در شهر اصفهان اعزام نیروهای حرفه‌ای جهت حمل بار در اسرع وقت

 

۱۱- ارائه ی خدمات به صورت شبانه روزی به مردم عزیز

اگر شما هموطنان و همشهریان محترم افرادی هستید که دلواپس در رابطه با لطمه خوردن لوازم خود در زمان فعالیت حمل و جابجایی را دارید. می توانید به گروه مجموعه ی ما اعتماد کنید، زیرا مرکز ما جز با مرغوب ترین باربری در شهر اصفهان می باشد و با جمع آوری امتیازات برای شما مردم خوب عالی ترین خدمات را در حیطه ی حمل بار ارائه می کند.

 

ماشین های مورد استفاده جهت حمل و نقل بار شرکت ما عبارتند از:

۱. خاور هایی از نوع سقف دار و فاقد سقف.

۲. کامیون ترانزیت

۳. وانت بار

۴. کامیون های بسیار عظیم

۵. نیسان بار و غیره

 

معمولا از ماشین نیسان و وانت بار به منظور حمل کردن بارهایی با وزن پایین و حمل و جابجایی درون شهری بکار می برند.

از خودروهای دارای سقف به جهت حمل و جابجایی مواردی ازجمله جهیزیه و اسباب کشی خانه و همچنین محصولات تجاری و اداری بسیار عظیم استفاده می کنند.

برای حمل و جابجایی بار برون شهری از نوع ماشین های کامیون ترانزیت و کامیون های بسیار بزرگ مورد مصرف قرار می دهند.

خصوصیات عالی ترین مجموعه ی ما در زمینه ی حمل اثاثیه در اصفهان موارد زیر را در برمی گیرد. که عبارتند از:

۱. تخصصی و با تجربه بودن در حوزه ی حمل اثاثیه.

۲. به کار گیری از نیروهای آموزش دیده و حرفه ای جهت فعالیت حمل و نقل اسباب کشی.

۳. برخورداری از خودروهای بسیار مرغوب و پیشرفته

۴. دریافت هزینه ی خوب و عالی

۵. عمل بسته بندی کردن وسایل خانه در صورت سفارش مشتریان محترم

۶. بیمه کردن.بار مشتریان گرامی

۷. تجربه و سابقه ی کاری درخشان مرکز ما.

حمل و جابجایی وسایل خانه عملی بسیار حساس می باشد و کارگر اسباب کشی علاوه بر برخورداری از بدنه ورزیده و مقاوم باید از توجه بسیاری بالا و سرعت العمل خوب برخوردار باشد. و جهت حمل و جابجایی وسایل خانه آموزش حرفه ای را دیده باشد

وسایل خانه باید فاقد هرگونه خرابی، شکستگی و غیره حمل و جابجا شوند.

شعار مجموعه ی ما ارائه ی خدمات عالی و جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد.

ما همیشه در کنار شما هستیم

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

ضمانت باربری سالم چیست؟

 

در ابتدا می خواهیم بدانیم بیمه محموله در اصفهان چیست؟ خوشبختانه در ایران نوعی بیمه به عنوان بیمه حمل و نقل کالاها وجود دارد که از پوشش خوبی برای تضمین سلامت بار مشتریان برخوردار می باشد در واقع بیمه محموله به  بیمه ایی گفته می‌شود که در آن شرکت بیمه در مقابل دریافت مبلغی از بیمه گذار تعهد می کند که از مراحل حمل کالا و محموله مشتری از نقطه ایی به نقطه دیگر در نتیجه واقع شدن خطرات ، خسارت وارده را جبران کند.

بعضی مواقع بار هایی هستند که مقدار شان بسیار زیاد بوده و یا ارزش مادی بالایی داشته و یا از حساسیت بالایی برخوردارند که ضمانت کردن تحویل سالم آنها به مقصد مورد نظر خیلی مهم است و برای جبران خسارت‌های احتمالی، بیمه کردن آنها از طرف صاحب بار تصمیم عاقلانه و صحیحی می باشد.

بیمه باربری در اصفهان انواع گوناگونی دارد که ما در ادامه قصد داریم به انواع آن اشاره داشته باشیم .

 

  • بیمه نامه باربری وارداتی

 

این نوع بیمه ها برای محموله ها و کالاهای صادر می شود که از کشورهای دیگر به ایران وارد شده و وارد کننده باید قوانین و ضوابط آن را به طور کامل رعایت کند. 

 

  • بیمه نامه باربری صادراتی

این نوع از بیمه ها برای کالاها و محموله‌هایی صادر می‌شود که از ایران به مقصد کشورهای جهانی  صادر شده و جالب است بدانید که بیمه اینگونه از محموله‌ها اجباری هستند.

 

  •  بیمه نامه باربری ترانزیت

 

 این بیمه برای اجناس و کالاهای صادر می‌شود که مبدا و مقصد حمل و نقل بار بیمه شده کشورهای دیگر هستند. در نتیجه پروانه ای که برای حمل و نقل این گونه اجنا صادر می شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

  •  بیمه نامه باربری داخلی 

 

این نوع از بیمه نامه ها برای حمل و نقل در داخل کشور ایران بوده که از شهری به شهری دیگر قرار است منتقل شود مثلاً حمل بار از اصفهان به سایر شهرستانها یا بالعکس

 

شرایط عمومی بیمه بار

 

 بیمه محموله در شرکت های مختلف با هم تفاوت دارد البته این تفاوت ها جزئی بوده و سعی شده که در اکثر شرکت ها مخصوصاً در شرکتهای اصفهان یکسان باشد از جمله بند های مشترک و مهم بیمه محموله در شرکت را اینطور می توان بیان کرد:

 

۱-بیمه گذار وظیفه دارد تاریخ دقیق و زمان حمل بار و اجناس را به شرکت بیمه گذار اعلام کند.

۲- ارزش و قیمت محصول بیمه شده از طرف بیمه گذار باید حتماً به شرکت بیمه گذار اعلان شود.

۳- حتماً بیمه گذار باید اگر جناس خود را گم کرده به شرکت بیمه گذار اطلاع دهد‌.

بیمه گذار باید نیست اقتصاد کالا را قبل از اینکه تحویل بگیرد به شرکت بیمه گذار بدهد.

اگر مشتری به خاطر خسارت های اضافی  بار خود را بیمه کند قطعاً باید مبلغ بیشتری را پرداخت کند. مواردی است که برای خطرات اضافه بیمه باربری در نظر گرفته می شود که شامل این موارد می شود:

۱- اگر محصول یا کالایی که بیمه شده به سرقت برود.

۲- محصولی از روی کامیون یا وسیله نقلیه داخل خیابان پرت شود.

۳- جسم خارجی با محصول بیمه شده برخورد کند

۴- موقع تخلیه، محصول و کالای بیمه شده خسارت ببیند.

از مهمترین مزایای بیمه محموله ضمانت سلامت کالا و بار برای صاحبان آن می‌باشد. اگر محصولات ضرر و خسارتی ببیند بیمه می تواند آنها را جبران کند. از موقعی که شرکت بیمه تعهد به صاحبان بار میدهد بیمه کالا شروع می‌شود و تا زمانی که تمام اجناس به مقصد می رسند ادامه خواهد داشت.


 

اضافه تناژ بار

 

ظرفیت محموله حجم وزنی می باشد که خودروهای سنگین قابلیت تحمل آن را دارند. این ظرفیت شامل وزن سرنشینان ، راننده ،بار درون خودرو و هر چیزی که  درون خودرو گذاشته شده است. ظرفیت بار برای هر خودروی سنگین متفاوت می باشد با این وجود این موضوع بسیار مهمی است که رانندگان پیش از حمل بار باید از آن اطلاع داشته باشند و سپس اقدام به بارگیری کنند.

 

وسایل نقلیه از قبیل کامیون ها و دیگر خودروهای بسیار سنگین، جهت حمل و نقل فراوانی از کالاها توسط سفرهای زمینی پرکاربرد می باشند. بنابراین باید توجه داشت که این ماشین ها بیشتر از میزان قابل مجاز محموله بار نکنند. چون حمل کردن بار اضافه به وسیله ی ماشین های بسیار سنگین، علاوه بر آنکه راننده نمی تواند ماشین را به خوبی کنترل کند به زیر ساخت های جاده‌ای کشور لطمه ی فراوانی وارد می کنند.

به این جهت مرکز راهداری و جابجایی جاده‌ای هر سال با تصویب کردن قانون جدید مرتبط با اضافه تناژ بار ماشین های بسیار سنگین تلاش می‌کند. مانع از خسارات جبران ناپذیر اضافه محموله در جاده‌ها را شوند.

 

قانون مربوطه این گونه می باشد که رانندگان خودروهای بسیار سنگین باربری مجاز هستند که تنها به میزان تناژ قابل مجاز خودرو های خود حمل بار داشته باشند. در غیر این حالت، اگر تعیین شود که راننده ای بیشتر از حد مجاز بارگیری می کند، از طریق پلیس راه جریمه می‌شود.

 

اگر راننده هم چنان از قوانین اضافه بار نافرمانی کند، پلیس راه اجازه دارد خودروی مذکور را توقیف و به پارکینگ منتقل کند و مجوز حمل و جابجایی وی را ابطال کند.

 

جریمه ی اضافه باری که هم اکنون جهت رانندگان متخلف اعلام شده از مهر سال هزاروسیصد و نود و نه هزینه پانصد هزار تومان می باشد.

 

تناژ قابل مجاز انواع مختلف خودروهای سنگین

اکثر مجموعه های حمل و جابجایی بار حجم ظرفیت بار مجاز را به رانندگان زحمتکش خود اعلام می کنند. ولی اغلب تضادهای بسیار اندکی نیز در میان بار مجاز انواع گوناگون خودروهای سنگین مجموعه های تولیدکننده به چشم می آید. علاوه بر آن مرکزهای حمل و جابجایی جاده‌ای و راهداری هر شهر حجم بار قابل مجاز انواع خودروهای سنگین از جمله کامیون و تریلی را برای مناطق خود، معین می کنند.

 

و این کار هم موجب به وجود آوردن تمایز در حجم قابل مجاز بار می شود. که ما در این مقاله چند نمونه از ظرفیت قابل مجاز بار برای خودروهای سنگین را بیان می کنیم.

 

ظرفیت های قابل مجاز بار برای خودروهای سنگین

 

ماشین باربری:        تناژ:        عرض:       طول:       ارتفاع :

خاور ۶۰۸ :            ۳            ۲ ‌            ۴ ‌ ‌           ۲ 

خاور ۸۰۸:            ۴ ‌           ۲              ۴          ۲/۵

خاور۹۱۱:            ۶ ‌    ‌     ۲/۵            ۴/۶

شش چرخ تک:     ۱۰          ۲/۲            ۵/۸

کامیون ده چرخ:    ۱۵ ‌      ۲/۲۵            ۶/۸          ۲/۲

اتاق دار

هجده چرخ کفی:    ۲۳       ۲/۲۵          ۱۳/۶

سه 

 

اگر محموله ای به شکل اضافه بار حمل شود چه اتفاقی رخ می‌دهد ؟

علامت هایی هستند که اعلام می کنند یک کامیون بیشتر از حجم  قابل مجاز، محموله حمل می کند.

موارد زیر از جمله علامت های متداولی هستند که اعلام می کنند که  خودرو مملو از بار می باشد.

 

۱. خودروهایی که بیشتر از حد نرمال بار حمل کنند زمان کنترل خودرو با مشکلات فراوانی مواجه می شوند.

۲. کم کردن سرعت آنها به آهستگی صورت می‌گیرد.

۳. خطر سقوط کردن آنها زیاد می شود.

۴. اگر ماشینی زمان بار به سمت عقب بازگردد به این دلیل است که بیشتر از حد ظرفیت ماشین بار حمل کرده است با این حال اگر فنرهای تعلیق چرخ ها فشرده شوند. یعنی ماشین بیشتر از حد ظرفیت خود بار حمل کرده است.

 

  • ehsan Zamani