مطالب آزاد

مطالب آزاد برای عموم مردم

۴۹ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

علت لاغری های نامناسب

 

اگر تصمیم به کاهش وزن گرفته‌اید و نمی‌دانید کدام روش‌های درمانی برای شما بهتر و موثر هستند،‌ و یا اصلا باید از کجا شروع کنید،‌ با کلینیک های تخصصی لاغری موضعی در اصفهان بیشتر آشنا شوید. با دانستن نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، شانس شما برای رسیدن به وزن ایده‌آل و موردنظرتان بیشتر می‌شود. اگر برای کاهش وزن راه‌های مختلفی را امتحان کرده‌اید ولی به نتیجه دلخواه و وزن ایده‌آل‌تان نرسیده‌اید،‌ باید بگوییم که از روش‌‌هایی استفاده کرده‌اید که متناسب با نوع چاقی و شرایط بدنی شما نبوده است.

خدمات کلینیک لاغری

 مدرن لیزر برای درمان چاقی و کاهش وزن از سه روش مختلف که غیرتهاجمی (بدون درد، خونریزی و بیهوشی) هستند استفاده می‌کند، که هر کدام برای نوع خاصی از چاقی مناسب هستند:

لاغری با لیزر (افزایش سوخت‌و‌ساز بدن) در کلینیک لاغری:

 رژیم غذایی سالم به شما کمک می‌کند تا سبک زندگی سالم‌ و زیبایی و تناسب‌ اندام داشته باشید و از ابتلا شدن به بسیاری از بیماری‌ها مثل: دیابت،‌ کبد چرب، مشکلات قلبی، عروقی و … پیشگیری کنید. رژیم غذایی نه تنها به افراد چاق، بلکه به افراد لاغر نیز کمک می‌کند تا به وزن ایده‌آل‌شان برسند. لازم به ذکر است که برای رسیدن به وزن مناسب، رژیم غذایی به تنهایی نمی‌تواند نتایج عالی و سریع داشته باشد و باید همزمان با تکنیک‌های دیگر انجام شود تا نتیجه‌‌ی بهتر، موثرتر و سریع‌تری حاصل شود. یکی از این تکنیک‌ها، لاغری با لیزر است.

روش لاغری با لیزر که نام آن طب سوزنی لیزری است، به کنترل اشتها و افزایش سوخت‌وساز بدن کمک می‌کند. در واقع از یک لیزر کم‌توان برای این منظور استفاده می‌شود و مواردی که مربوط به پرخوری احساسی می‌شود را کنترل می‌کند. منظور از پرخوری احساسی،‌ حالتی است که یک فرد به دلیل خوشحالی،‌ ناراحتی، استرس، عصبانیت و … میل بیشتری به غذا خوردن داشته باشد.

 

 

 

 

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

علت چاقی های موضعی بدن

 

مجموعه مدرن لیزر، برای درمان انواع چاقی موضعی در قسمت‌های مختلف بدن و متناسب با نوع چاقی شما، از چهار دستگاه مختلف استفاده می‌کند. این دستگاه‌ها عبارتند از:

  • دستگاه ال پی جی (LPG): درمان چاقی و سلولیت‌ها با استفاده از مکش.
  • آر اف (RF): درمان چاقی و سلولیت‌ها با استفاده از امواج رادیویی.
  • کویتیشن (Cavitation): برای درمان چاقی و سلولیت‌های نرم.
  • شاک ویو (Shock Wave): برای درمان چاقی و سلولیت‌های سفت.

 

ممکن است درباره‌ی نارضایتی افراد از ‌تاثیر روش‌های درمان چاقی چیزهایی شنیده باشید، می‌دانید مشکل کجاست؟ سلولیت‌ها یا چربی‌هایی که در لایه‌های زیرین پوست ایجاد می‌شوند، انواع مختلفی دارند و در قسمت‌های مختلف بدن مثل: پهلو، شکم، سینه، ران، باسن، بازو و غبغب، به وجود می‌آیند.

نکته‌ی مهم این است که، قبل از شروع درمان، باید بدن شما آنالیز شود تا میزان توده عضلانی، چربی و آب بدن شما، به طور دقیق مشخص شود و متناسب با نتیجه‌ی این آنالیز و همچنین عوامل موثر بر چاقی و افزایش وزن شما، روش درمانی مناسب انتخاب می‌شود. گفتنی است که، در مجموعه ما، تست و آنالیز بدن، با دستگاه اسکین آنالیزر به صورت رایگان انجام می‌شود.

روش‌های درمان چاقی در اصفهان به دو دسته تقسیم می‌شوند.

  • درمان چاقی موضعی با دستگاه
  • لیزر افزایش سوخت‌وساز بدن

لیزر افزایش سوخت و ساز بدن، روشی است که در آن اشتها شما کنترل می‌شود و هنگامی که احساسات مختلفی اعم از ناراحتی، خوشحالی، استرس و عصبانیت دارید، می‌توانید اشتها خود را کنترل کنید تا زیاد غذا نخورید. به این روش طب سوزنی لیزری هم گفته می‌شود، و عملکرد آن مشابه طب سوزنی سنتی است، ولی با لیزر انجام می‌شود و بدون درد، خونریزی و سوختگی است.

در واقع طب سوزنی لیزری، همراه با رژیم درمانی انجام می‌شود، تا هم رعایت رژیم غذایی برای‌تان آسان‌تر شود و هم نتیجه‌‌ی بهتری نسبت به وقتی که رژیم درمانی به تنهایی استفاده می‌شود، داشته باشد. این روش درمانی برای کاهش وزن کلی بدن است، اما روی لاغری و کاهش سایز نقاط خاص بدن متمرکز نمی‌شود.

لاغری موضعی، برعکس روش‌ افزایش سوخت‌و‌ساز بدن، به کاهش وزن کلی کمکی نمی‌کند و فقط کاهش سایز در نقاط خاصی از بدن را انجام می‌دهد.

کرایولیپولیز، نیز یکی از روش‌های درمانی برای درمان چاقی موضعی است. این روش با انجماد سلول‌های چربی در قسمت‌های خاص بدن، بافت‌های چربی که در لایه‌های زیرین پوست ذخیره شده‌اند را منجمد می‌کند. در کرایولیپولیز، تعداد سلول‌های چربی کم می‌شود.

لاغری و رفع چربی با کویتیشن چگونه انجام می‌شود؟

کویتیشن، یکی از دستگاه‌های روش لاغری موضعی است و به کمک امواج صوتی با فرکانس پایین، به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند و سلول‌های چربی را در محل موردنظر گرم می‌کند و باعث ارتعاش آن‌ها می‌شود، نهایتاً این فشار، سلول‌های چربی را می‌شکند و تجزیه می‌کند، و سپس این چربی‌ها از بدن دفع می‌شوند.

 

 

 

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

لیزر دایود چه تفاوتی با دیگر لیزرها دارد؟

 

لیزرهای دایود در اصفهان یکی از کارآمدترین منابع نوری هستند که تاکنون ساخته شده اند. به علت ساختاری مجتمع تر و سبک تر نسبت به لیزرهایی که بر پایه تحریک فلاش لامپ کار می کنند، به جهت مقاصد کلینیکی بسیار مناسب تر می باشند. لیزرهای یاقوت، الکساندریت، Nd: YAG، IPLها همگی دارای منبع فلاش لامپ هستند. بنابراین می توان گفت ظهور لیزرهای دایود یک تغییر و تحول عمده در بین سیستم های رفع موهای زائد بر پایه نور می باشد. لیزرهای دایود رفع موهای زائد موجود به صورت پالسی و با طول موج های ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر می باشند. جذب این طول موج در ملانین تاحدی کمتر از لیزرهای الکساندریت و یاقوت و بیشتر از  Nd: YAG، IPLها می باشد، ولیکن آنها می توانند در عمق بیشتری از درم نفوذ کنند و میزان بیشتری در فولیکول مو جذب گردند و متعاقباً اثر حرارتی و نابود کنندگی بیشتری را در مرکز فولیکول و سلولهای بنیادی رشد مو، نسبت به الکساندریت و یاقوت ایجاد نمایند. دستگاه لیزر دایود ، با گسیل نمودن نور هدایت شده خود به سوی هدف یا Cible مو که همان محل انبار شدن ملانین موجود در ریشه هر مو است ، رنگدانه مورد نظر را بمباران و نهایتاً متلاشی می نماید . اثر نور لیزر دیود diode بر روی ملانین یا رنگدانه مو بر اساس مکانیسم گرم نمودن آن تا حد نابود کردن مو بوده که این مکانیسم به نام فوتوترمولیز خوانده می شود .

 

 

فرق دستگاه لیزر الکساندرایت و دایود

باید بدانید که دستگاه لیزر دایود الکس دارای تفاوت های اساسی با لیزر الکساندرایت دارد که در لیزر زیر بخشی از فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت برای شما عنوان شده است.

لیزر دایود الکس داری طول موج های متغیر ابین 750 تا 1060 می باشد که در لیزر الکسانداریت یک طول موج ثابت 755 وجود دارد.

لیزر الکساندرایت از نوع لیزر های جامده بوده در حالی که دستگاه لیزر دایود اینگونه نیست.

لیزر الکساندرایت نیازی به لیزر سورس ندارد در حالی که لیزر دایود پس از مدتی به تعویض لیزر سورس نیاز پیدا می کند.

باید بدانید لیزر الکساندرایت با فاصله از بدن اقدام به ارسال امواج و رفع موهای زائد می کند در حالی که لیزر دایود الکس بدون فاصله و به صورت چسبان بر روی پوست باید استفاده شود.

لیزر دایود الکس برای پوست های ایران به علت این که جذب ملانین کمتر و قدرت نفوذ بیشتری دارد در حالی که لیزر الکساندرایت قدرت نفوذ کمتر و جذب ملانین بالا تری دارد.

لیزر الکساندرایت بدون هیچگونه ژل استفاده می شود در حالی که برای استفاده از لیزر دایود به استفاده از ژل مخصوص نیاز پیدا می کنید.

 عوارض جانبی احتمالی لیزر دایود:

  •  
  • بهترین راه برای به حداقل رساندن خطر عوارض جانبی دستگاه لیزر الکس، جلوگیری از حضور در مقابل اشعه ماوراء بنفش به مدت 7 روز قبل و بعد از درمان است.
  • حداقل 2 هفته قبل از درمان از آفتاب سوختگی و برنزه شدن خودداری کنید.
  • 7 روز قبل از درمان از محصولات برنزه کننده ضد آفتاب خودداری کنید.

عوارض جانبی نادر است اما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • هایپرپیگمانتاسیون (تیره شدن پوست) ، هیپوپیگمانتاسیون (از بین رفتن رنگدانه های پوستی) ، سوختگی یا تاول های خفیف تا متوسط، تغییر رنگ پوست دائمی، قرمزی موقتی، ورم فولیکول (پف و پوستی و برجستگی های کوچک)، تورم و خارش در ناحیه تحت درمان، کهیر، کبودی و عدم نتیجه مطلوب.
  • مشتریانی که باردار هستند ، قابل درمان نیستند.

مراقبت های قبل از لیزر دایود :

  • ناحیه ای که باید مورد استفاده قرار گیرد باید کاملا پاک و تمیز شود.
  • از قرار گرفتن در معرض UV هفت روز قبل از درمان با دستگاه لیزر الکس دایود خودداری کنید.
  • مشتریانی که در معرض آفتاب سوختگی یا برنزه هستند باید 2 هفته قبل از درمان صبر کنند تا از آسیب اضافی پوست جلوگیری شود.
  • 7 روز قبل از درمان، از محصولات برنزه کننده و ضد آفتاب خودداری کنید. توصیه می­شود برای از بین بردن هر رنگ باقی مانده، ناحیه را لایه برداری کنید.
  • در صورت لزوم ، 30 تا 40 دقیقه قبل از درمان کرم بی حس را استفاده کنید. تمام محصولات باید قبل از درمان کاملاً از بین بروند.
  • مراجعه  کنندگان باید برای ملاقات با پوست تمیز در کلینیک حضور داشته باشند. از کلیه مشتریانی که در حال درمان بخشی از صورت یا گردن خود هستند ، موظفند کل صورت خود را در کلینیک تمیز کنند.
  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

با موهای زائد صورتمان چکار کنیم؟

 

مدرن لیزر، کلینیک پوست و مو در اصفهان ،‌ به صورت تخصصی در زمینه‌ی زیبایی(پوست، مو  و لاغری)، با مدیریت جناب آقای دکتر مهدی حاجیان مشغول فعالیت است. مجموعه‌ی مدرن لیزر، به عنوان اولین کلینیک لاکچری اصفهان برای درمان مشکلات پوستی مثل درمان ریزش مو و لیزر مو زائد، جوانسازی و پاکسازی پوست، درمان چاقی، و درمان چروک‌ها و لک‌ها و …، از پیشرفته‌ترین دستگا‌ه‌ها و فناوری‌های روز استفاده می‌کند.

اگر می‌خواهید پوست زیبا، شاداب و جوان داشته باشید و یا حتی می‌خواهید از پوست‌تان مراقبت کنید، ما لیست کاملی از درمان‌ها و خدمات موثر پوستی را به شما ارائه می‌دهیم.اگر به دنبال تخصصی ترین  و پیشرفته ترین دستگاه ها هستید  لیزر صورت در اصفهان قطعا مدرن لیرز خواهد بود.

اگر برای درمان چاقی و افزایش وزن و یا حتی لاغری، روش‌های درمانی مثل رژیم‌های غذایی ‌و ورزش موثر نبوده‌اند، مدرن لیزر متناسب با نوع بافت‌های چربی بدن‌تان و دلایل اضافه وزن شما، روش‌های درمانی موثری را به کار می‌گیرد که بدون درد هستند و بدون نیاز به بیهوشی و جراحی انجام می‌شوند و حتی بعد از درمان نیز به دوران نقاهت و مراقبت نیاز ندارند.خدمات مدرن لیزر هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان، انجام می‌شود.

مرکز لیزر در اصفهان، برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان، تخفیف‌هایی را در نظر گرفته است. تخفیفات ویژه مدرن لیزر، برای اقشار پزشکی و خانواده‌های آنها در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است خانواده شامل (پدر و مادر، همسر، فرزندان، پدر و مادر همسر) است، و تخفیفات ویژه پرستاری شامل (پرستاری، مامایی، اتاق عمل و بیهوشی، فیزیوتراپی، رادیولوژی، تغذیه، پاتولوژیک، ژنتیک) می‌شود

مدرن لیزر، کلینیک پوست و مو در اصفهان است، که به پوست و موی شما اهمیت می‌دهد، و از بهترین دستگاه‌های روز دنیا که مورد تایید سازمان غذا و دارو امریکا (FDA) هستند، استفاده می‌کند. یکی از این دستگاه‌ها که هم برای پوست و هم برای مو کاربرد دارد، لیزر  فوتونا است. فوتونا، برنده جایزه بهترین لیزر زیبایی امریکاست. این روش درمانی چهار مرحله‌ای است؛ هر چهار مرحله به طور همزمان انجام می‌شوند و نور لیزر به لایه‌های مختلف پوست نفوذ می‌کند. درمان با لیزر فوتونا، یک روش غیرتهاجمی است؛ یعنی بدون درد، خونریزی، سوختگی و بیهوشی انجام می‌شود.

فوتونا برای جوانسازی چهاربعدی پوست، از بین بردن چین‌ و چروک‌ قسمت‌های مختلف صورت (چشم‌ها، پیشانی، اطراف لب، خط لبخند و … )، درمان افتادگی غبغب و چروک‌های گردن، درمان سیاهی و پف زیر چشم، درمان انواع خال، درمان واریس‌های ریز، درمان انواع جوش‌ و جای جوش، درمان منافذ باز پوست، درمان جای سوختگی، زخم،‌ بخیه و ترک‌های چاقی-لاغری و حاملگی(استریا)، از بین بردن موهای نازک، درمان ریزش مو و رویش مجدد مو، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

کاربرد لیپوماتیک چیست؟ 

 

لیپوماتیک در اصفهان نسل پیشرفته و تغییریافته لیپوساکشن است که عوارض آن را به همراه ندارد. در لیپوماتیک، هیچ خبری از ناهمواری‌های فاحش در چربی، آسیب شدید به بافت و همچنین، مشکلاتی مثل ریسک بالای آمبولی وجود ندارد. عمل لیپوماتیک یک عمل زیبایی برای خلاص شدن از چربی های اضافی بدن  است. این عمل در کلینیک دارای مجوز و به صورت سرپایی انجام داده می شود و نیازی به بیهوشی ندارد. در این عمل مقدار زیادی چربی را از بدن خارج می شود.

در گذشته، برای تناسب اندام و رسیدن به رضایت از اندام، باید روزهای زیادی را به ورزش کردن اختصاص می‌دادید و در نهایت، شاید تا حد نسبتا رضایت‌بخشی، به شکل و فرم دل‌خواه در اندام‌تان می‌رسیدید؛ اما خوشبختانه، این روزها با معجزه لیپوماتیک، می‌توانید جذابیت اندام‌تان را چند برابر کنید.

کسانی که این عمل را انجام می دهند ادعا دارند کاهش سایز با این عمل برای طولانی مدت ادامه دارد و سلولیت را هم از بین می برد. جراحی لیپوماتیک چربی ها را به صورت فیزیکی از بین می برد.

این چربی ها بدون درد و خونریزی از بدن حذف می شوند. هدف از این عمل جراحی تغییر سایز و شکل بدن است. ریکاوری پس از انجام عمل لیپوماتیک نیز ۳ تا ۷ روز است.

مجموعه مدرن لیزر با هدف انقلاب و پیشرفت در پزشکی زیبایی در شهر اصفهان تاسیس شد.  این مجموعه در کلیه زمینه های زیبایی ارائه دهنده با کیفیت ترین خدمات در زمینه زیبایی می باشد. علت نام گذاری این مجموعه با عنوان مدرن لیزر استفاده از بروزترین و  پیشرفته ترین دستگاه های حال حاضر دنیا در زمینه پوست، مو و لاغری می باشد. نامی که انعکاس دهنده گستردگی و بروز بودن خدمات این کلینیک زیبایی است. نمونه ای از این دستگاه شامل:

  • دستگاه کندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تایید شده از طرف متخصصان پوست آمریکا به عنوان بهترین لیزر رفع موهای زاید .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جایزه بهترین لیزر پوست آمریکا
  • ویرا و مگاسون: بهترنی و بروزترین دستگاه از بین برنده چاقی های موضعی مقاوم سفت و نرم.

ما از بروزترین و کم خطرترین روش ها برای هر آنچه شما می خواهید استفاده خواهیم کرد.

 

 

چه افرادی کاندید مناسب لیپوماتیک هستند؟

 

افرادی که می‌توانند کاندید خوبی برای استفاده از معجزه لیپوماتیک باشند، شامل:

 

  • افرادی که اضافه وزن زیادی ندارند.
  • افرادی که چاقی موضعی دارند.
  • افرادی که دچار ناهمواری چربی و سلولیت هستند.
  • افراد که بیماری خاصی ندارند.
  • افرادی که علاقه‌مند به تغییر فرم اندام‌شان هستند.
  • افرادی که به هر دلیلی امکان ورزش و رژیم برای کاهش چربی در ناحیه‌ای خاص ندارند.

 عمل لیپوماتیک در اصفهان چگونه انجام می شود؟

 

پیکر تراشی با متد لیپوماتیک بیشتر تحت بی حسی موضعی انجام می شود. با این حال، اگر این روش در یک منطقه بزرگتر اعمال شود یا اگر با روش های دیگر ترکیب شود، بیهوشی عمومی توصیه می شود.

 

این روش کم و بیش همان روش لیپوساکشن است. لیپوماتیک برای شکستن سلول های چربی از فناوری صوتی، لرزش و تغذیه فراصوت استفاده می کند. لوله کانولا به داخل بافتهای چربی وارد می شود و با حرکت چرخشی و لرزش آنها را از بین می برد.

 

این حرکات نه به عروق آسیب می رساند و نه به سلول های چربی. با استفاده از این فناوری امکان مکش سلول های چربی به طور کامل خالص سازی شده و هیچ آسیبی ندارد. سلول های چربی ساکشن شده توسط لیپوماتیک به عنوان ماده پرکننده مجدداً قابل استفاده هستند. می توانند در بعضی قسمت های دیگر بدن مانند پستان، لگن، صورت و غیره تزریق شوند.

 

از آنجا که این روش با لیپوساکشن متفاوت است، از دست دادن خون و ایجاد زخم در این روش بسیار اندک است. همچنین زمان بهبودی کمتری لازم است. برخلاف لیپوساکشن، نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست و همانطور که گفته شد بیمار معمولاً بلافاصله پس از عمل ترخیص می شود.

قسمت هایی از بدن که عمل لیپوماتیک را می تون بروی آن انجام داد عبارتند از : قسمت شکم، کمر، باسن، قفسه سینه، داخل زانوها، لگن، پهلوها،خط گردن و قسمت پایین چانه،ران ها( بیرون و داخل) و بازورها می باشد.

 

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

از بین بردن دائمی موهای زائد

 

اگر تصمیم به لیزر موهای زائد در اصفهان دارید، پس در این مقاله با ما همراه باشید. برای بسیاری از افراد تحمل مو زائد روی بدن یا صورت‌شان ممکن است عذاب‌آور و یا بهتر بگوییم چندش‌آور باشد. روش‌های زیادی برای رفع مو در اصفهان و دیگر شهرها وجود دارد که پرطرفدارین آن‌ها اپیلاسیون و اصلاح کردن (شیو کردن) است؛ ولی این روش‌ها تاثیر دائمی ندارند و بعد از مدت کوتاهی دوباره موهای زائد رشد می‌کنند؛ پس اگر می‌خواهید آن‌ها را به طور دائم از بین ببرید، در واقع فقط یک گزینه دارید: لیزر کردن؛ و خوشبختانه روش بسیار موثری‌ست.

 لیزر موهای زائد چگونه عمل می‌کند؟ اساساً لیزرها انرژی را در پوست آزاد می‌کنند و رنگدانه(یا ملانین) در فولیکول مو این انرژی را جذب می‌کند و فولیکول مو از بین می‌رود.

 قبل از اقدام، شما به شخصی احتیاج دارید که ساختار و علم این لیزرها را درک کند و این امر به ویژه در هنگام درمان مناطق حساس‌تر بدن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پس ‌با مشاوران پوست لیزر مو صحبت کنید تا پاسخگوی سوالات‌تان باشند و شما را در این زمینه راهنمایی کنند.  متأسفانه، شما نمی‌توانید در یک جلسه کلیه‌ی موهای زائد خود را از بین ببرید.

چندین دلیل وجود دارد که شما باید بیش از یک بار مراجعه کنید:

 

  1. در هر زمان معینی، فقط مقدار مشخصی از فولیکول‌های مو فعال هستند، در حالی که بقیه‌ی فولیکول‌ها در مرحله استراحت به سر می‌برند. موهای بدن اینگونه کار می‌کنند: رشد می‌کند، از بین می‌رود و ریزش می‌یابد؛ و لیزر فقط روی موهایی که در مرحله رشد فعال هستند تاثیر می‌گذارد. چرخه رشد طبیعی مو تقریباً یک ماه طول می‌کشد، یعنی زمانی که شما برای مرحله بعدی لیزر خود مراجعه می‌کنید.
  2. بعضی موها در برابر لیزر مقاومت زیادی دارند؛ ممکن است غافلگیر شوید، اما رنگ پوست و مو شما بر روند لیزر موهای زائد تأثیر می‌گذارد. موهای تیره روی پوست روشن، بهترین حالت ممکن است و تاثیرگذاری بیشتری دارد، در حالی که موهای روشن روی پوست روشن چالش‌برانگیز هستند، همانطور که موهای تیره روی پوست تیره نیز چالش‌برانگیز است. قبل از اقدام به لیزر موهای زائد بدن‌تان، درمورد نوع پوست و مو خود و نحوه‌ی تاثیرگذاری لیزر روی آن، با مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان مشورت کنید.
  3. بعضی از موها ممکن است مجدداً رشد کنند؛ حتی هنگامی که لیزر شما به طور کامل انجام شده و پوست نرم و صافی دارید، هنوز هم برخی از موها می‌توانند رشد کنند‌ (یا حتی موهای جدید می‌توانند در جایی که قبلاً مویی وجود نداشته رشد کنند).

انواع دستگاه‌ها برای لیزر موهای زائد
 

  • سیستم لیزر الکساندرایت (الکس)
  • سیستم لیزر دایود
  • سیستم لیزر Nd: YAG
  • سیستم لیزر IPL

 

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

کاربرد آراف چیست؟

 

وقتی پوست در قسمت‌هایی که چربی‌ها را پوشانده است، به وسیله‌ی بافت‌ همبند، به داخل بافت‌های عمیق‌تر پوست کشیده می‌شود و سطح پوست ناهموار می‌شود، سلولیت ایجاد می‌شود. در واقع چربی‌های زیرپوستی که بین ماهیچه‌ها و بافت‌های پوست هستند، به سطح پوست فشار وارد می‌کنند و در شکم، پهلو، باسن، ران و بازوها، فرورفتگی‌هایی ایجاد می‌شود. این چربی‌های زیر پوستی، در خانم‌ها شایع‌تر است.

ژنتیک و عوامل ارثی، درصد چربی بدن و سن، عوامل تاثیرگذار بر سلولیت‌ها هستند؛ افزایش سن باعث می‌شود پوست نازک شد و خاصیت ارتجاعی آن کم شود، در نتیجه سلولیت‌ها بیشتر نمایان می‌شوند. هورمون‌ها، رژیم غذایی نامناسب، سبک زندگی ناسالم، سموم انباشته شده در بدن، افزایش وزن، بی‌تحرکی و بارداری، نیز عوامل به وجودآوردنده‌ی سلولیت هستند.

ضخامت پوست شما نیز بر ظاهر سلولیت تاثیرگذار است. همه‌ی افراد با هر وزنی، می‌توانند سلولیت را در قسمت‌های مختلف بدن‌شان تجربه کنند.

یکی از روش‌های موثر کلینیک زیبایی در اصفهان برای از بین بردن سلولیت‌ها و چربی‌های موضعی، استفاده از دستگاه آر اف (rf) است.

در حال حاضر، آر اف (rf) در اصفهان، بهترین تکنولوژی موجود است که در آن از امواج رادیویی برای سفت کردن پوست و از بین بردن سلولیت (چربی‌های موضعی) استفاده می‌شود. آر اف فرکشنال در اصفهان، در کلینیک مدرن لیزر، هم برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک‌ها ، و هم برای لاغری موضعی قسمت‌های مختلف بدن انجام می‌شود. در این مطلب، به طور اختصاصی درمورد تاثیر این روش بر چاقی‌ موضعی صحبت می‌کنیم.

درمان چاقی موضعی با آر اف (rf)، یک روش غیرتهاجمی است که بدون درد، خونریزی، سوختگی، بیهوشی و جراحی است و از مکانیزم امواج رادیویی برای درمان استفاده می‌شود.

در این روش، از سطح پوست (لایه‌‌ی اپیدرم)، به لایه‌ها و بافت‌های عمیق پوست (درم)، گرمای شدیدی منتقل می‌شود تا تولید کلاژن (فاکتور مهمی که مانع از شل شدن و افتادگی پوست می‌شود) در پوست تحریک شود و افزایش یابد، و گردش خون بهبود پیدا کند، در نتیجه چربی‌های ذخیره شده آزاد می‌شوند.

به گفته‌ی بهترین دکتر پوست اصفهان، فرکانس رادیویی، فقط به لایه‌های خاصی از پوست نفوذ می‌کند، و فقط بافت‌های مشخصی از پوست را گرم می‌کند. همانطور که گفته شد، لایه‌ی میانی پوست یا درم، که کلاژن و بافت‌های چربی در آن قرار دارند، هدف قرار می‌گیرند و گرما دریافت می‌کنند.  

 

با فرکانس رادیویی عمیق، سستی پوست و سلولیت‌ها قابل درمان هستند، و پوست یکنواخت‌تر، صاف‌تر و نرم تر می‌شود.

   

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

مشکلات ظاهری چشم

 

پف زیر چشم، یک مشکل پوستی است و درمان پف زیر چشم موجود است .پف زیر چشم باعث می‌شود خسته به نظر برسید و زیبایی ظاهری چشمان‌تان را کم می‌کند. پف زیر چشم، سن شما را بیشتر نشان می‌دهد.

 

عوامل زیادی هستند که منجر به پف زیر چشم می‌شوند و راه‌های درمان موثری برای آن وجود دارد. با ما همراه باشید تا با عوامل به وجود آورنده‌ و روش‌ درمان پف چشم در اصفهان که توسط کلینیک مدرن لیزر انجام می‌شود، بیشتر آشنا شوید.

 

عوامل به وجودآورنده‌ی پف زیر چشم

عوامل ایجاد‌کننده پف زیر چشم، به دو دسته‌ی موقت و دائمی تقسیم‌بندی می‌شوند. عواملی که به صورت موقت منجر به پف زیر چشم می‌شوند، به سادگی و با رعایت نکات ساده برطرف می‌شوند؛ اما آن دسته از عواملی که دائمی هستند فقط در کلینیک‌های زیبایی قابل درمان هستند.

عوامل موقت به وجود آورنده‌ی پف زیر چشم

خوردن نمک زیاد
خوردن نمک و سدیم زیاد، باعث می‌شود بدن آب بیشتری را در خود ذخیره کند. آب اضافی، منجر به پف کردن صورت و چشم‌ها می‌شود. اگر دقت کرده باشید، بعد از یک وعده‌غذایی شور، صورت و چشمان‌تان پف می‌کنند! از آنجایی که پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است، بیشتر پف می‌کند و متورم می‌شود. بهتر است میزان نمک را در رژیم غذایی‌تان کاهش دهید و زیاد آب بنوشید و خوراکی‌هایی که پتاسیم دارند را مصرف کنید (مثل موز، ماست، سیب‌زمینی و … ).

 

خواب ناکافی
خواب ناکافی منجر به پف زیر چشم می‌شود. همچنین می‌تواند باعث افتادگی پلک، قرمزی چشم و تیرگی زیر چشم شود. خواب ناکافی، ماهیچه‌های اطراف چشم را ضعیف می‌کند و باعث می‌شود تا میزان تولید کلاژن کاهش یابد. کلاژن، فاکتور مهمی برای حفظ استحکام پوست و مانعی برای افتادگی و چروک پوست است. به دنبال کاهش کلاژن، آب و مایعات زیر پوست، در زیر چشم جمع می‌شوند. پس با خواب کافی می‌توانید از بروز پف زیر چشم جلوگیری کنید.

 

 انسداد مجرای اشک
اگر از مجرای چشم اشک خارج نشود، مایعات زیر پوست، در اطراف چشم و زیر آن جمع می‌شوند و در نتیجه زیر چشم پف می‌کند. این اختلال بیشتر در نوزادان است ولی می‌تواند در بزرگسالان هم رخ دهد. مجرای اشک بر اثر عفونت چشم و جراحی چشم مسدود می‌شود. که در برخی موارد بعد از گذشت چند روز و استفاده از کمپرس گرم و شستشو با مواد ضذعفونی کننده بهبود می‌یابد و در موارد حادتر برای درمان پف زیر چشم در اصفهان با مراجعه به پزشک و مصرف دارو برطرف می‌شود.

 

نور خورشید
نور خورشید، تولید کلاژن در پوست شما را کاهش می‌دهد. کاهش این ماده، عاملی برای ایجاد چین و چروک، سیاهی و پف زیر چشم است. پس بهتر است از کرم ضدآفتاب استفاده کنید و در معرض نور شدید خورشید قرار نگیرید.

 

حساسیت و آلرژی
آلرژی باعث می‌شود مایعات زیر پوست در سینوس‌ها و اطراف چشم شما جمع شوند و در نتیجه زیر چشم‌ها پف می‌کند. آلرژی یکی از دلایل عمده پف چشم است. بدن برای مقابله با عوامل حساسیت‌زا، به طور طبیعی، پروتئین ایمنی به نام هیستامین در بدن آزاد می‌شود و در نتیجه چشمان شما حساس و آبکی می‌شود و متورم می‌شود. سعی کنید از عوامل حساسیت‌زا دوری کنید و داروهای ضد حساسیت مصرف کنید.

 

جراحت چشم
همانطور که پیش‌تر هم گفته شد، پوست اطراف و زیر چشم بسیار نازک است و حتی یک خراش سطحی در اطراف چشم، می‌تواند منجر به تورم آن و پف زیر چشم شود.

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

گود شدن زیر چشم ها

 

بیشتر مردم بر این باور هستند که گودی چشم در اصفهان یک مشکل رایج است و ده ها روش درمانی مختلف  برای آن وجود دارد متاسفانه اکثر این روش های درمانی فقط باور های غلطی هستند که ادعای حل مشکل و از بین بردن گودی زیر چشم را دارند اما در حقیقت فقط می توانند از وخیم شدن اوضاع جلوگیری کنند . در بیشتر مواقع علت پیدایش گودی زیر چشم مشکلات تغذیه ای و سبک زندگی ناسالم است که اگر علت همین باشد با اصلاح رژیم غذایی و سبک زندگی مشکل گودی زیر چشم بدون نیاز به درمان بیشتر حل می شود .

مجموعه مدرن لیزر با هدف انقلاب و پیشرفت در پزشکی زیبایی در شهر اصفهان تاسیس شد. علت نام گذاری مجموعه با عنوان مدرن لیزر استفاده از بروزترین و  پیشرفته ترین دستگاه های حال حاضر دنیا در زمینه پوست، مو و لاغری می باشد. نامی که انعکاس دهنده گستردگی و بروز بودن خدمات این کلینیک زیبایی است. نمونه ای از این دستگاه شامل:

  • دستگاه کندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تایید شده از طرف متخصصان پوست آمریکا به عنوان بهترین لیزر رفع موهای زاید .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جایزه بهترین لیزر پوست آمریکا
  • ویرا و مگاسون: بهترنی و بروزترین دستگاه از بین برنده چاقی های موضعی مقاوم سفت و نرم.

درمان گودی زیر چشم

درمان های خانگی و کرم های زیر چشم : روش های درمان خانگی بسیار متعدد هستند از جمله این موارد می توان به استفاده از کیسه های چای ، خرید کرم های زیر چشم  و استفاده از ماسک های صورت اشاره کرد .  این موارد می توانند ظاهر ناحیه زیر چشم افراد را بهبود بخشند اما فقط یک درمان موقت به حساب می آیند . اگر مصرف این گونه از لوزام آرایشی بهداشتی را متوقف کنید، شاهد بازگشت سیاهی زیر چشم خود خواهید بود .

درمان گودی زیر چشم با لیزر : درمان های مبتنی بر لیزر در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند و برخی افراد بر این باورهستند که لیزر می تواند سیاهی زیر چشم را نیز درمان کند .

فع گودی زیر چشم با خواب بیشتر :  بسیاری از افراد بر این باورند که افزایش ساعت خواب می تواند به آن ها در رهایی از شر لکه های تیره و گودی زیر چشم کمک کند . با اینکه خواب بیشتر قطعا در کاهش تیرگی زیر چشم موثر است اما نمی توان گفت که تاثیری بلند مدت دارد و برای برخی از افراد نیز کارساز نیست واقعیت این است که گودی زیر چشم می توانند در اثر عوامل ژنتیکی شکل بگیرند و خوابیدن بیشتر دوای درد شما نیست. خواب نمی تواند جای خالی بافت زیر پوست چشم را پر کند و در نتیجه گودی برطرف نمی شود.

از بین بردن گودی زیر چشم با عمل جراحی : بسیاری از افراد پس از مصرف دارو و کرم های مختلف و نگرفتن نتیجه دلخواه نسبت به تمامی این راه ها ناامید می شوند و این باور را بدست می آورند که عمل جراحی تنها راه چاره برای بهبود ظاهر زیر چشم است. این یک باور غلط است و شما برای بهبود ظاهر این بخش از صورت خود نیاز به چاقوی جراحی و یک پروسه تهاجمی ندارید. به جای عمل جراحی و یا درمان های متعدد یک راهکار سریع وجود دارد که آن هم استفاده از فیلرهای مخصوص زیر چشم است .

  • ehsan Zamani
  • ۰
  • ۰

علت گود شدن و سیاهی های دور چشم

 

بیشتر مردم بر این باور هستند که گودی چشم در اصفهان یک مشکل رایج است و ده ها روش درمانی مختلف  برای آن وجود دارد متاسفانه اکثر این روش های درمانی فقط باور های غلطی هستند که ادعای حل مشکل و از بین بردن گودی زیر چشم را دارند اما در حقیقت فقط می توانند از وخیم شدن اوضاع جلوگیری کنند . در بیشتر مواقع علت پیدایش گودی زیر چشم مشکلات تغذیه ای و سبک زندگی ناسالم است که اگر علت همین باشد با اصلاح رژیم غذایی و سبک زندگی مشکل گودی زیر چشم بدون نیاز به درمان بیشتر حل می شود .

مجموعه مدرن لیزر با هدف انقلاب و پیشرفت در پزشکی زیبایی در شهر اصفهان تاسیس شد. علت نام گذاری مجموعه با عنوان مدرن لیزر استفاده از بروزترین و  پیشرفته ترین دستگاه های حال حاضر دنیا در زمینه پوست، مو و لاغری می باشد. نامی که انعکاس دهنده گستردگی و بروز بودن خدمات این کلینیک زیبایی است. نمونه ای از این دستگاه شامل:

  • دستگاه کندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تایید شده از طرف متخصصان پوست آمریکا به عنوان بهترین لیزر رفع موهای زاید .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جایزه بهترین لیزر پوست آمریکا
  • ویرا و مگاسون: بهترنی و بروزترین دستگاه از بین برنده چاقی های موضعی مقاوم سفت و نرم.

درمان گودی زیر چشم

درمان های خانگی و کرم های زیر چشم : روش های درمان خانگی بسیار متعدد هستند از جمله این موارد می توان به استفاده از کیسه های چای ، خرید کرم های زیر چشم  و استفاده از ماسک های صورت اشاره کرد .  این موارد می توانند ظاهر ناحیه زیر چشم افراد را بهبود بخشند اما فقط یک درمان موقت به حساب می آیند . اگر مصرف این گونه از لوزام آرایشی بهداشتی را متوقف کنید، شاهد بازگشت سیاهی زیر چشم خود خواهید بود .

درمان گودی زیر چشم با لیزر : درمان های مبتنی بر لیزر در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند و برخی افراد بر این باورهستند که لیزر می تواند سیاهی چشم در اصفهان را نیز درمان کند .

  • ehsan Zamani