مطالب آزاد

مطالب آزاد برای عموم مردم

  • ۰
  • ۰

با موهای زائد صورتمان چکار کنیم؟

 

مدرن لیزر، کلینیک پوست و مو در اصفهان ،‌ به صورت تخصصی در زمینه‌ی زیبایی(پوست، مو  و لاغری)، با مدیریت جناب آقای دکتر مهدی حاجیان مشغول فعالیت است. مجموعه‌ی مدرن لیزر، به عنوان اولین کلینیک لاکچری اصفهان برای درمان مشکلات پوستی مثل درمان ریزش مو و لیزر مو زائد، جوانسازی و پاکسازی پوست، درمان چاقی، و درمان چروک‌ها و لک‌ها و …، از پیشرفته‌ترین دستگا‌ه‌ها و فناوری‌های روز استفاده می‌کند.

اگر می‌خواهید پوست زیبا، شاداب و جوان داشته باشید و یا حتی می‌خواهید از پوست‌تان مراقبت کنید، ما لیست کاملی از درمان‌ها و خدمات موثر پوستی را به شما ارائه می‌دهیم.اگر به دنبال تخصصی ترین  و پیشرفته ترین دستگاه ها هستید  لیزر صورت در اصفهان قطعا مدرن لیرز خواهد بود.

اگر برای درمان چاقی و افزایش وزن و یا حتی لاغری، روش‌های درمانی مثل رژیم‌های غذایی ‌و ورزش موثر نبوده‌اند، مدرن لیزر متناسب با نوع بافت‌های چربی بدن‌تان و دلایل اضافه وزن شما، روش‌های درمانی موثری را به کار می‌گیرد که بدون درد هستند و بدون نیاز به بیهوشی و جراحی انجام می‌شوند و حتی بعد از درمان نیز به دوران نقاهت و مراقبت نیاز ندارند.خدمات مدرن لیزر هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان، انجام می‌شود.

مرکز لیزر در اصفهان، برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان، تخفیف‌هایی را در نظر گرفته است. تخفیفات ویژه مدرن لیزر، برای اقشار پزشکی و خانواده‌های آنها در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است خانواده شامل (پدر و مادر، همسر، فرزندان، پدر و مادر همسر) است، و تخفیفات ویژه پرستاری شامل (پرستاری، مامایی، اتاق عمل و بیهوشی، فیزیوتراپی، رادیولوژی، تغذیه، پاتولوژیک، ژنتیک) می‌شود

مدرن لیزر، کلینیک پوست و مو در اصفهان است، که به پوست و موی شما اهمیت می‌دهد، و از بهترین دستگاه‌های روز دنیا که مورد تایید سازمان غذا و دارو امریکا (FDA) هستند، استفاده می‌کند. یکی از این دستگاه‌ها که هم برای پوست و هم برای مو کاربرد دارد، لیزر  فوتونا است. فوتونا، برنده جایزه بهترین لیزر زیبایی امریکاست. این روش درمانی چهار مرحله‌ای است؛ هر چهار مرحله به طور همزمان انجام می‌شوند و نور لیزر به لایه‌های مختلف پوست نفوذ می‌کند. درمان با لیزر فوتونا، یک روش غیرتهاجمی است؛ یعنی بدون درد، خونریزی، سوختگی و بیهوشی انجام می‌شود.

فوتونا برای جوانسازی چهاربعدی پوست، از بین بردن چین‌ و چروک‌ قسمت‌های مختلف صورت (چشم‌ها، پیشانی، اطراف لب، خط لبخند و … )، درمان افتادگی غبغب و چروک‌های گردن، درمان سیاهی و پف زیر چشم، درمان انواع خال، درمان واریس‌های ریز، درمان انواع جوش‌ و جای جوش، درمان منافذ باز پوست، درمان جای سوختگی، زخم،‌ بخیه و ترک‌های چاقی-لاغری و حاملگی(استریا)، از بین بردن موهای نازک، درمان ریزش مو و رویش مجدد مو، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • ۰۰/۰۸/۲۴
  • ehsan Zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی