مطالب آزاد

مطالب آزاد برای عموم مردم

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی گز

خرید اینترنتی گز

 

محصولاتی که دارای نشانه و مجوز سلامت هستند و همچنین برند های معروف و شناخته شده ای هستند معمولا دارای سایت های مربوط به معرفی کالا های خود نیز می باشند و در داخل سایت به معرفی، رده بندی و قیمت گذاری کالاها می پردازند. در خصوص خرید اینترنتی گز نیز مدیر سایت به گونه ای به معرفی انواع گز میپردازد که عکس هر کدام از گز ها به ترتیب قابل مشاهده است و در قسمت پایین هر محصول به معرفی مشخصات و قیمت هر کدام می پردازد. همچنین می توانید برای آگاهی از اطلاعات بیشتر از مشاورین سایت مروبطه کمک حاصل فرمایید. سایت های زیادی در خصوص خرید اینترنتی گز فعالیت می کنند که با قرار دادن آرم سلامت جعلی یا مجور فعالیت برند، از مشتریان اینترنتی کلاه برداری می کنند در این راستا شما را با تعدادی از سایت های معتبر خرید اینترنتی گز اشنا میکنیم. با ما همراه باشید.

 

تعدادی از سایت های معتبر خرید اینترنتی گز

فروشگاه اینترنتی گز مظفری

فروشگاه اینترنتی گز شیرین

فروشگاه اینترنتی گز کرمانی

فروشگاه اینترنتی گز آنتیک

 

نکات مهم هنگام خرید اینترنتی گز

هنگامی که صحبت از خرید اینترنتی می شود، با تعداد زیادی سایت مواجه می شویم که ظاهرا در زمینه ی فروش اینترنتی فعالیت می کنند پس بی شک نمی توان به هر یک از آن ها اعتماد کرد. بنابراین چگونه به صحت یا جعلی بودن این گونه سایت ها پی ببریم؟ چند مشخصه ی بارز در زمینه ی خرید از سایت های اصلی وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها میپردازیم:

داشتن نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید داشتن نماد الکترونیک در سایتی است که می توانید به آن اعتماد کنید زیرا این نماد به واسطه ی سازمان تجارت الکترونیک به عنوان صلاحیت داشتن فروشنده برای فروش اینترنتی در اختیار فروشنده قرار می گیرد و در واقع تآییدیه ای محسوب می شود برای اعتماد مشتری به فروشنده.

پرداخت درب منزلنآن آ

بططیب

در این صورت شما با خیالی آسوده می توانید هنگام تحویل کالا، هزینه ی آن را پرداخت کنید.

ضمانت تعویض محصول

اگر روکش روی جعبه ی گز قبلا باز شده باشد یا ماندگاری خود را از دست داده باشد و به هر دلیلی کیفیت لازم را نداشته باشد، در  صورت داشتن ضمانت تعویض، می توانید آن را تعویض کنید.

داشتن پیشوند URL

در هنگام پرداخت هزینه به صورت آنلاین باید دقت کنید که URL سایت Https باشد در غیر این صورت سایت توسط افراد سودجو طراحی شده و هیچ بسته ی گزی به دست شما نمی رسد. توصیه می شود از لپ تاپ برای خرید اینترنتی استفاده کنی زیرا دید کافی به URL خواهید داشت.

از رسید خرید خود اسکرین شات بگیرید

رسید از خرید شما مدرکی مبنی بر خرید شما از سایت مربوطه است زیرا امکان دارد محصولی که سفارش داده اید با تآخیر به دست شما برسد یا اصلا نرسد در این صورت باید گزارش دهید و در صورت لزوم رسید را نشان دهید. در ضمن از رمز یکبار مصرف برای خرید های اینترنتی استفاده کنید چون افراد سودجو با رمز دوم به دفعات می توانند حساب بانکی شما را خالی کنند.

  • ۰۰/۰۵/۱۸
  • ehsan Zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی