مطالب آزاد

مطالب آزاد برای عموم مردم

  • ۰
  • ۰

 سفارش گز در حجم زیاد 

 

مراکزی در اصفهان هستند که فقط به توزیع گز و شیرینیجات می پردازند و فاقد امکانات تولیدی هستند، این دسته از فروشگاه ها برای تآمین اجناس خود، از تولیدات گز و شیرینی به صورت عمده و بدون واسطه خریداری می کنند؛ به این صورت که تعداد بالایی گز سفارش می دهند و با قیمت کمتری زیر سقف قیمت بازار خریداری می کنند، در برخی موارد بسته بندی ها را تغییر می دهند و با افزایش قیمت گز ها، آن را در بازار عرضه می کنند. اما شما هم می توانید تجربه ی خرید گز عمده را داشته باشید و بهترین گزها را بدون واسطه از تولیدات گز و شیرینی خریداری کنید.

 

شرایط خرید گز 

معمولا شرایط خرید گز عمده ای به این صورت است که باید تعداد زیادی گز به صورت جعبه های خیلی بزرگ انتخاب کنید زیرا مسئولان کارگاه های تولید گز و شیرینی برای خرید فقط یک جعبه ی کوچک گز از طرف شما، موافقت نمی کنند به این دلیل که عقیده دارند اینگونه خرید و فروش برای آن ها به صرفه نیست و باید مقدار زیادی خریداری کنید تا به قیمت عمده برای شما حساب شود در نتیجه برای خرید سوغات به تعداد بالا برای شما سود آور است که به مراکز تولید و عرضه ی مستقیم گز و شیرینی مراجعه کنید.

همچنین اگر از شهر های دور به اصفهان سفر کرده اید، دیگر نیاز به رفت و آمد های مکرر برای خرید محصول نیست و به یکباره می توانید تعداد زیادی محصول را برای مدت طولانی خریداری کنید.

در کنار خرید حضوری، شرایط خرید اینترنتی به صورت عمده ای نیز فراهم شده است. در این شرایط می توانید در سایت مربوطه قیمت و کیفیت محصولات چند مرکز عمده فروشی را با هم مقایسه کنید و بهترین را برگزینید.

همچنین می توانید به نمایندگی و شعبات برند های معروف توزیع گز و شیرینی مراجعه کنید در این صورت کارگاه های تولید گز، شعباتی را در مرکز شهر تآسیس کرده اند که اکثر آن ها در میدان نقش جهان و حواشی خیابان های اطراف آن مستقر هستند و دسترسی به این فروشگاه ها بسیار آسان است.

خرید از شعبات برند های معروف در سراسر اصفهان نه تنها به صرفه است بلکه این اطمینان را به شما می دهد که برند های اصلی، نه برند های قلابی را خریداری کنید.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود علاقه مندان به گز و شیرینی بی واسطه از تولیدات گز خرید کنند، استفاده از گز مرغوب و تازه می باشد. گرچه الزامی است که گز یک ماه پس از تولید به مصرف برسد ولی همچنان این اطمینان را برای شما حاصل می کند که از گز مرغوب و باکیفیتی خریداری و مصرف می کنید.

 

توصیه به خریداران گز 

اگر در جایگاه فروشنده قرار دارید میدانید که مهم ترین مسئله درنظر گرفتن فروش کیفیت بالای محصول است و از آن مهم تر اعتماد مشتری به شما است و اگر مشتری بعد از اولین خرید، از محصول شما راضی باشد، در دفعات مکرر، به شما مراجعه می کند لزا فروش همیشگی شما به کیفیت و قیمت محصولات شما بستگی دارد.

 

 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۵/۱۸
  • ehsan Zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی